από το διευθυντή του Δήμου Ιεράπετρας κ.Μιχάλη Προϊστάκη για τη διερεύνηση της υπόθεσης εξαφάνισης των εκατοντάδων υδρομέτρων αξίας περίπου 10.000 ευρώ, τα οποία παρελήφθησαν πριν από ένα χρόνο και αποθηκεύτηκαν σε αφύλαχτο χώρο (που δεν φυλάσσεται από αποθηκάριο).
Η απώλεια των υδρομέτρων αποκαλύφθηκε από υπάλληλο της υπηρεσίας
ύδρευσης Ιεράπετρας, η οποία κατήγγειλε το γεγονός εγγράφως στο δήμαρχο
της πόλης κ. Αναστασάκη, ο οποίος και διέταξε ΕΔΕ. Η ένορκη διοικητική
εξέταση σύμφωνα με πληροφορίες ολοκληρώνεται μέχρι το τέλος Ιουλίου.
Απορίας άξιον πάντως είναι πως μέχρι και σήμερα η υπόθεση κλοπής ή
εξαφάνισης δημόσιου υλικού δεν έχει καταγγελθεί στην ελληνική αστυνομία η
οποία θα μπορούσε μέσω της έρευνας να φτάσει στον ή στους δράστες.
Σύμφωνα με πληροφορίες η ανάθεση στην αστυνομία, θα γίνει μετα την ολοκλήρωση της ΕΔΕ!
Εβδομάδα μαρτυρίου χωρίς νερό
Στο μεταξύ εβδομάδα των Παθών της λειψυδρίας στην Ιεράπετρα… ήταν
αυτή που πέρασε καθώς λόγω της απεργίας των δημοτικών υπαλλήλων για τη
διαθεσιμότητα, τους πολίτες ταλαιπώρησαν οι συχνές επαναλαμβανόμενες
βλάβες στο δίκτυο οι οποίες δεν επιδιορθώνονταν, και άφησαν για μεγάλα
διαστήματα της μέρας του δημότες χωρίς νερό.
Του Νίκου Πετάση
Πηγή : Νέα Κρήτη