Ο πρόεδρος των εργαζομένων στο νοσοκομείο Σητείας Γρηγόρης Καστάνης ενημέρωσε τους συναδέλφους του για τη μείωση κονδυλίων με αποτέλεσμα να μην πληρωθούν οι υπερωρίες, μια μείωση που οφείλεται σε λάθος της 7ης υγειονομικής Περιφέρειας Κρήτης.
Πηγή : StudioVai