Το εσωτερικό τουρνουά του Ομίλου Αντισφαίρισης Σητείας για το 2013 ολοκληρώθηκε. O Πρόεδρος του Ομίλου Αντισφαίρισης Σητείας κος Αργύρης Σφενδουράκης ευχαρίστησε όλους όσους παρευρέθηκαν και παρακολούθησαν τους αγώνες και όλους όσους συνέβαλαν με τον τρόπο τους στην επιτυχία του Τουρνουά.
Πηγή : StudioVai