Συναυλία ενάντια στην υποβάθμιση του νοσοκομείου Σητείας (Video)
Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΣΗΤΕΙΑΣ διοργάνωσε το βράδυ της Παρασκευής 7-6-2013 στη κεντρική πλατεία της Σητείας συναυλία-συγκέντρωση διαμαρτυρίας ενάντια στο κλείσιμο του νοσοκομείου και την γενικότερη υποβάθμιση της ζωής και του τόπου μας.