να συμμετέχουν μαζικά στις προφεστιβαλικές εκδηλώσεις που οργανώνει η OB Σητείας της ΚΝΕ στο Παλαίκαστρο την Παρασκευή 28/6 στο δημοτικό σχολείο στις 21:30 και στην Σητεία το Σάββατο 29/6 στην κεντρική πλατεία της Σητείας ώρα 19:00 με θέμα «Ο πόλεμός τους σκοτώνει ο,τι άφησε όρθιο η ειρήνη τους.»
Θα γίνει ομιλία-συζήτηση και θα ακολουθήσει συναυλία με μαθητικά συγκροτήματα της πόλης μας
ΟΒ Σητείας της ΚΝΕ
Πηγή : lasithi news