ότι η απόπειρα να κλείσει ή να υποβαθμίσει οποιοδήποτε Νοσοκομείο του νομού θα είναι αιτία πολέμου για τους Λασιθιώτες.
Ο Βουλευτής Λασιθίου εκτος από την εκτενή αναφορά του στην
σπουδαιότητα των νοσηλευτικών ιδρυμάτων στο νομό και τις αντιδράσεις
κατοίκων και φορέων της περιοχής αναφέρθηκε στην συνεχή αύξηση της
ανεργίας σαν συνέπεια της καταστροφικής πολιτικής της κυβέρνησης των
μνημονίων.
Στηλίτευσε την παντελή έλλειψη βούλησης της κυβέρνησης να πολεμήσει
τη φοροδιαφυγή του μεγάλου πλούτου και τη λογική ξεπουλήματος σπουδαίων
περιουσιακών στοιχείων.
Πηγή : Nέα Κρήτη