του το μέλος του πολιτικού συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ Μιχάλης Καρχιμάκης .
Βεβαίως έκλεισε και συνεχίζει, παρά τις διαβεβαιώσεις πριν τον
ανασχηματισμό ,για να μην πάρει μέρος στην διαδικασία για την ψηφιακή
τηλεόραση και τους παρόχους δικτύου .
Βεβαίως η δημοπράτηση αυτή θα γίνει με νεκρή την ΕΡΤ στις 30 Ιουνίου .
Και βεβαίως ο νόμος προβλέπει ότι η ΕΡΤ δικαιούται μια από τις δύο άδειες παρόχου δικτύου .
Όμως αυτά πρέπει να τα λεηλατήσουν και να τα ιδιοποιηθούν για να
ρεφάρουν κάποιοι ιδιώτες σε συμφωνία με μέρος του πολιτικού συστήματος .
Α!!!!και κάτι άλλο .
Που είναι ρε σύντροφοι η εφαρμογή της πολιτικής συμφωνίας των δύο
αρχηγών που ήταν υποτίθεται και πολύ καλλίτερη όπως μας ανακοινώθηκε στο
πολιτικό συμβούλιο και από την δικαστική απόφαση του ΣΤΕ;
Εφαρμόστηκε; Η άρχισε να εφαρμόζεται ;
Δεν νομίζω .
Κάθε μέρα αυτό που ακούω από υπουργούς και άλλους ιθύνοντες δεν
είναι η τήρηση της πολιτικής συμφωνίας αλλά της χειρότερης δικαστικής
απόφασης ,που ούτε και αυτή υλοποιείται κατά το ευνοϊκό υποτίθεται
μέρος της .
Μεγάλο πράγμα η λήθη του χρόνου.
Μεγάλο πράγμα όμως και η συνέπεια και ο σεβασμός στους θεσμούς .
Το σίγουρο είναι ότι κάποιοι δεν θα αφήσουμε να ξεχνιόμαστε .!!!!!!!!!!
Πηγή : Nέα Κρήτη