Όπως ανέφερε ο Διευθυντής του σχολείου κ. Γρηγόρης Προϊστάκης, φέτος συμμετείχαν στις εξετάσεις 53 μαθητές και σύμφωνα με τα αποτελέσματα των βαθμολογιών 10 μαθητές συγκέντρωσαν πάνω από 1.500 μόρια και 5 πάνω από 1.700. «Πλησίασαν σχεδόν το άριστα, που για τα ΕΠΑΛ είναι το 2.000. Περίπου 35 μαθητές θα εισαχθούν σε ΤΕΙ ανάλογα την ειδικότητά τους», σημείωσε ο κ. Προϊστάκης.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή