Σάββατο 29 Ιουνίου 2013

Ήταν μια καλή χρονιά για το ΕΠΑΛ της Σητείας

ΜΨ ΕΠΑΛ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣΜία πολύ αποδοτική ήταν η σχολική χρονιά που μόλις ολοκληρώθηκε για το ΕΠΑΛ Σητείας λαμβάνοντας υπ' όψιν και την πρόσφατη ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των πανελλαδικών εξετάσεων.

Όπως ανέφερε ο Διευθυντής του σχολείου κ. Γρηγόρης Προϊστάκης, φέτος συμμετείχαν στις εξετάσεις 53 μαθητές και σύμφωνα με τα αποτελέσματα των βαθμολογιών 10 μαθητές συγκέντρωσαν πάνω από 1.500 μόρια και 5 πάνω από 1.700. «Πλησίασαν σχεδόν το άριστα, που για τα ΕΠΑΛ είναι το 2.000. Περίπου 35 μαθητές θα εισαχθούν σε ΤΕΙ ανάλογα την ειδικότητά τους», σημείωσε ο κ. Προϊστάκης.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ

Πηγή : Ανατολή

Συνολικες προβολες σελιδας