ο φερώνυμος Ιερός Ναός της Ενορίας Χαμαιζίου στον «Παπαδιόκαμπο» Σητείας.
Το απόγευμα της
Τετάρτης 12 Ιουνίου τελέσθηκε η Ενάτη Ώρα του Πάσχα και στη συνέχεια ο
πανηγυρικός Εσπερινός της εορτής, χοροστατούντος του Σεβ. Μητροπολίτου
Ιεραπύτνης και Σητείας κ. Ευγενίου, ο οποίος ευλόγησε τους
προσφερόμενους άρτους και κήρυξε επίκαιρα τον θείο λόγο.
Στην εμπνευσμένη ομιλία του προς το πλήθος των πιστών ο Σεβασμιώτατος τόνισε ότι με την ένδοξο Ανάληψή Του ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός ολοκλήρωσε το απολυτρωτικό και σωτηριώδες έργο του στη γη και επέστρεψε στους ουρανούς «όπου ην το πρότερον» για να ακολουθήσει η αποστολή του Παρακλήτου κατά την Πεντηκοστή.
Στον Εσπερινό της πανηγύρεως έλαβαν μέρος πολλοί Εφημέριοι της περιοχής και συμμετείχε πλήθος πιστών, μεταξύ των οποίων και ο Αντιδήμαρχος Σητείας κ. Μιχ. Αντωνιδάκης και άλλοι εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Την κυριώνυμη ημέρα της εορτής τελέσθηκε ο Όρθρος και η Θεία Λειτουργία.
Πηγή : Ανατολή