Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

Δυσφορία από το Δήμο για την εξαγορά του "Αθηνά"

Σάρκα και οστά" πήρε ένα μεγάλο deal που περιμέναμε εδώ και χρόνια στο Ηράκλειο.
Όχι όμως και από αυτόν που περιμέναμε... Αντί για το Δήμο Ηρακλείου, που είχε βάλει στο μάτι το ακίνητο- "φιλέτο" εδώ και μια 9ετία, προχωρώντας σε τακτά χρονικά διαστήματα σε διαπραγματεύσεις με τις "Μινωικές Γραμμές", το κτήριο "Αθηνά" στη συμβολή της Ικάρου με την Εθνικής Αντιστάσεως περνά στα χέρια του ΚΤΕΛ Ανατολικής Κρήτης!

Η εξαγορά, η οποία έγινε αιφνιδιαστικά και με συνοπτικές διαδικασίες, έκλεισε στα 4,5 εκατ. ευρώ. Ποσό χαμηλότερο από αυτό που συζητούσαν - συγκεκριμένα περί τα 5,5 εκατ. ευρώ - τα προηγούμενα χρόνια Δήμος και "Μινωικές".

Ο νέος ιδιοκτήτης του πρώην βιομηχανικού συγκροτήματος, το ΚΤΕΛ Ανατολικής Κρήτης, οραματίζεται την αξιοποίησή του για τη δημιουργία ενός υπερσύγχρονου σταθμού αφιξο-αναχωρήσεων επιβατών. Σχέδιο βεβαίως που ίσως "μπλοκάρει" στα... σχέδια της Λότζιας. Στο Δήμο, φανερά ενοχλημένοι από την κίνηση αυτή του ΚΤΕΛ, διαμηνύουν πως δεν παρατούν την υπόθεση "Αθηνά", υπενθυμίζοντας πως στον πολεοδομικό χάρτη της πόλης - κι εδώ ίσως προκύψει εμπλοκή για το ΚΤΕΛ - το "Αθηνά" προορίζεται για τη δημιουργία του νέου δημαρχείου...

Σε κάθε περίπτωση, και ξέχωρα από τι θα γίνει μελλοντικά, η είδηση της εξαγοράς του "Αθηνά" έσκασε σαν βόμβα. Το ΚΤΕΛ Ανατολικής Κρήτης ουσιαστικά προχώρησε στην κίνηση-ματ στο άψε-σβήσε και μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.
Οι πληροφορίες θέλουν τις σχετικές επαφές να διήρκεσαν μόλις 4-5 μέρες, με τις δύο πλευρές να δίνουν τα χέρια έναντι τιμήματος 4,5 εκατ. ευρώ. Ποσό βεβαίως που το ΚΤΕΛ δε θα πληρώσει "ντούκου" και στο χέρι.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο συνεταιρισμός θα δώσει περί το 1 εκατ. ευρώ στις "Μινωικές" τον πρώτο χρόνο, ενώ τα υπόλοιπα 3,5 εκατ. ευρώ θα καταβληθούν σε ένα μακρύ χρονικό διάστημα. Συγκεκριμένα, σε μια 20ετία...

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΚΤΕΛ Ανατολικής Κρήτης κ. Μανόλη Χαχλιούτη, ο οποίος επιβεβαίωσε επισήμως χθες το σημαντικό deal, πρόκειται για έναν τεράστιο χώρο 8.500 τ.μ., ο οποίος θα αξιοποιηθεί προς όφελος των επιβατών, ενώ παραμένει άγνωστο πότε θα αρχίσει η χρήση του.

Όπως τόνισε, ο χώρος στάθμευσης των 170 λεωφορείων του ΚΤΕΛ Ηρακλείου-Λασιθίου δε θα αλλάξει, ενώ το κτήριο "Αθηνά" θα χρησιμοποιηθεί ως σταθμός μεταφόρτωσης και εξυπηρέτησης επιβατών.

Πάντως, τα σχέδια για το κτήριο "Αθηνά" πέρασαν από 40 κύματα, αφού κατά καιρούς έχουν ανακοινωθεί διαφορετικά πλάνα για τη χρήση του, ενώ στο... μάτι είχε βάλει το κτήριο και ο Δήμος Ηρακλείου για τη στέγαση του νέου δημαρχείου.
Στο Δήμο είχαν πάντα κατά νου την εξαγορά του "Αθηνά", άσχετα αν δεν προχώρησαν ποτέ μέχρι τέλους το θέμα. Είναι άλλωστε ενδεικτική η σφοδρή αντίδραση και κινητοποίηση της Λότζιας πριν μερικά χρόνια, όταν και το υπουργείο Πολιτισμού, επί κυβέρνησης Ν.Δ., είχε εκφράσει ενδιαφέρον να πάρει το πρώην βιομηχανικό συγκρότημα για δική του χρήση. Αλλά τελικά, έπειτα από την παρέμβαση και τις κινήσεις του Δήμου, αποσύρθηκε, αφήνοντας μόνο το Δήμο να κάνει... παιχνίδι. Ή έτσι φαινόταν, αφού τελικά ήρθε η πλήρης ανατροπή από το ΚΤΕΛ Ανατολικής Κρήτης. 
Πηγή : Νέα Κρήτη

Συνολικες προβολες σελιδας