Την επόμενη εβδομάδα εκτιμά ότι θα γίνει διαγωνισμός με το
πρόγραμμα ΕΣΠΑ και ειδική επιτροπή που θα απαρτίζεται από επιστήμονες θα
αποφασίσει για το που θα διατεθούν 167 οχήματα διαβεβαιώνοντας όμως
παράλληλα ότι και στην Κρήτη θα υπάρξει ανανέωση του στόλου των
ασθενοφόρων η οποία και αναμένεται να ολοκληρωθεί σε 8 μήνες.
Όσο για τις ελλείψεις στο προσωπικό που καταγράφονται και στο νησί
μας και δη εν μέσω καλοκαιρινής περιόδου που ο πληθυσμός στο νησί
τριπλασιάζεται, ο πρόεδρος του ΕΚΑΒ τόνισε ότι το Ηράκλειο δεν
αντιμετωπίζει τόσο μεγάλο πρόβλημα όσο τα άκρα της Κρήτης και δη το
Λασίθι και τα Χανιά. Μάλιστα υποστήριξε ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα
155 άτομα αναμένεται να στελεχώσουν το Εθνικό Κέντρο Άμεσης Βοήθειας σε
όλη την χώρα.
Σε ότι αφορά το θέμα που έχει προκύψει με το ασθενοφόρο της
Ιεράπετρας που για να εφοδιαστεί θα πρέπει να πηγαίνει στη Νεάπολη και
χωρίς 24ώρη κάλυψη λόγω ελλιπούς επάνδρωσης, ο κ. Παπαγιαννίδης προς το
παρόν δεν έδωσε άλλη λύση υποστηρίζοντας ότι προς το παρόν δεν μπορεί να
αλλάξει το συγκεκριμένο καθεστώς καθώς ο συγκεκριμένος πρατηριούχος
είναι ο μοναδικός που έχει δεχτεί να κάνει σύμβαση με το ΕΚΑΒ με ότι
αυτό συνεπάγεται όσον αφορά την καθυστέρηση στην πληρωμή του από το
Δημόσιο.
Πηγή : Νέα Κρήτη