διοργανώνουν άσκηση με θέμα «Σοβαρό τροχαίο ατύχημα με τραυματισμό».
Η άσκηση θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 15 Ιουνίου 2013 ώρα 17:50 στο 5ο χιλιόμετρο της επαρχιακής οδού Σητείας – Παλαικάστρου.
Σας προσκαλούμε να παρακολουθήσετε από κοντά τον τρόπο αντιμετώπισης καθώς και τη συνεργασία του κρατικού μηχανισμού με τους Εθελοντές Διασώστες, σε περίπτωση σοβαρού ατυχήματος με τραυματισμό.
Η διάρκεια της άσκησης θα είναι από τις 18:00 έως τις 19:00.
Η παρουσία σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα, και θα μας δώσει περισσότερο θάρρος για να συνεχίσουμε ανιδιοτελώς την προσπάθεια μας στο πλαίσιο αντιμετώπισης σοβαρών ατυχημάτων σε περίπτωση ανάγκης.
Η Πρόεδρος Ευφημία Αμυγδαλιού
Η Γραμματέας Μαρία Δερμιτζάκη
Πηγή : Ανατολή