Λίγες ώρες μετά τη μεταφορά περίπου 90 ζώων, άγνωστος ή άγνωστοι έκοψαν το πλέγμα της περίφραξης με αποτέλεσμα να φύγουν τα σκυλιά και να διασκορπιστούν στην περιοχή. Τα μέλη του Φιλοζωικού Συλλόγου Σητείας κατάφεραν να περισυλλέξουν μέχρι το βράδυ της Τρίτης σχεδόν όλα τα ζώα – πλην 2 – και μέχρι τις 11 το βράδυ η κατάσταση είχε σχεδόν ομαλοποιηθεί.
Όμως χθες το πρωί όταν και πάλι μέλη του Συλλόγου βρέθηκαν στον χώρο συνειδητοποίησαν ότι τα ζώα ήταν έξω και μέσα στο χώρο δυστυχώς υπήρχαν τέσσερα ζώα νεκρά, δηλητηριασμένα, ενώ αντίστοιχος αριθμός σκυλιών ήταν άρρωστα εξαιτίας δηλητηρίου (φόλας) που κάποιοι είχαν πετάξει μέσα στο χώρο...
«Δεν μπορούμε να καταλάβουμε γιατί συνέβησαν αυτά τα γεγονότα. Μεταφέραμε με μεγάλη χαρά τα ζώα σε αυτόν τον νέο χώρο όπου σίγουρα οι συνθήκες είναι καλύτερες και για τα ίδια κι εμείς μπορούμε σε συνεργασία και με το Δήμο να προσφέρουμε περισσότερα και δυστυχώς προτού καν περάσει η πρώτη ημέρα είχαμε αυτές τις ακατανόητες ενέργειες. Δεν καταλαβαίνουμε γιατί και δεν μπορούμε να δικαιολογήσουμε αυτές τις συμπεριφορές. Δεν κατανοούμε πως εδώ και περίπου δύο χρόνια που τα ζώα ήταν στον προηγούμενο χώρο κάτω από το γήπεδο όπου πραγματικά ο κόσμος που έμενε εκεί αντιμετώπιζε προβλήματα λόγω της όχλησης, όπου συχνά τα σκυλιά έβγαιναν έξω, δεν είχε σημειωθεί τέτοιου είδους περιστατικό. Αντίθετα ο κόσμος μας βοηθούσε πάντα να τα περισυλλέξουμε και κανένας δεν μίλησε ποτέ άσχημα. Και τώρα εδώ μέσα στην ερημιά, συνέβη κάτι τέτοιο από το πρώτο βράδυ έπεσε δηλητήριο μέσα στον χώρο», τόνισε μη κρύβοντας την θλίψη της η Γραμματέας του Φιλοζωικού Συλλόγου Σητείας κ. Γεωργία Φραγκιαδάκη.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή