διεξήχθη την Τετάρτη στο γήπεδο της Σητείας. Ο αγώνας πλαισίωσε την εκδήλωση απονομής του Κυπέλλου και των μεταλλίων στην ομάδα «ΑΡΙΩΝ» για την κατάκτηση του πρωταθλήματος και την άνοδο στη Β' εθνική κατηγορία αλλά είχε σαν στόχο και την προώθηση των παραστάσεων του «Καπετάν Μιχάλη» που θα δοθούν τον Αύγουστο, όχι μόνο στη Σητεία αλλά και σε άλλες περιοχές της Κρήτης.
Ήταν σίγουρα ένας διαφορετικός αγώνας τον οποίο απόλαυσαν τόσο οι εξαιρετικές αθλήτριες του ΑΡΙΩΝΑ όσο και οι συμμετέχοντες – κυρίως άνδρες αλλά και γυναίκες – στην θεατρική ομάδα του «Καπετάν Μιχάλη» που επίσης ήταν πολύ καλοί, αλλά και το φίλαθλο κοινό μεταξύ των οποίων ο Δήμαρχος Σητείας Θοδωρής Πατεράκης, ο Α' Αντιπρόεδρος ΕΠΣ Λασιθίου Μιχάλης Παπαγεωργίου και ο Πρόεδρος της Επιτροπής Διαιτησίας Νομού Λασιθίου Γιώργος Πατεράκης.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή