Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

Το Τουρνουά του Ομίλου Αντισφαίρισης Σητείας



ΜΨ ΤΕΝΙΣ ΣΗΤΕΙΑ 2Με ιδιαίτερη επιτυχία διεξήχθη το εσωτερικό Τουρνουά του Ομίλου Αντισφαίρισης Σητείας.
Οι αγώνες του πραγματοποιήθηκαν από 5 έως 16 Ιουνίου στις εγκαταστάσεις των δημοτικών γηπέδων στην περιοχή του Αγίου Κωνσταντίνου.
Περίπου 80 ήταν οι αθλητές και οι αθλήτριες που συμμετείχαν στη διοργάνωση και αρκετός και ο κόσμος που παρακολούθησε όλες αυτές τις ημέρες τους αγώνες. Παρουσία εκπροσώπων της Αυτοδιοίκησης, φορέων και συλλόγων της περιοχής διεξήχθησαν και οι τελικοί παιδιών 14-16, γυναικών, διπλού ανδρών και ο τελικός των ανδρών την Παρασκευή 14, το Σάββατο 15 και την Κυριακή 16 Ιουνίου.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ

Πηγή : Ανατολή
ΜΨ ΤΕΝΙΣ ΣΗΤΕΙΑ 3

Συνολικες προβολες σελιδας