Οι αγώνες του πραγματοποιήθηκαν από 5 έως 16 Ιουνίου στις εγκαταστάσεις των δημοτικών γηπέδων στην περιοχή του Αγίου Κωνσταντίνου.
Περίπου 80 ήταν οι αθλητές και οι αθλήτριες που συμμετείχαν στη διοργάνωση και αρκετός και ο κόσμος που παρακολούθησε όλες αυτές τις ημέρες τους αγώνες. Παρουσία εκπροσώπων της Αυτοδιοίκησης, φορέων και συλλόγων της περιοχής διεξήχθησαν και οι τελικοί παιδιών 14-16, γυναικών, διπλού ανδρών και ο τελικός των ανδρών την Παρασκευή 14, το Σάββατο 15 και την Κυριακή 16 Ιουνίου.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή