Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

Έκκληση στους πολίτες της Σητείας να πληρώσουν τις οφειλές τους

ΜΨ ΠΑΤΕΡΑΚΗΣ ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΑΣτα ληξιπρόθεσμα χρέη προς το Δήμο Σητείας αναφέρθηκε ο Δήμαρχος Θοδωρής Πατεράκης.
Μάλιστα για άλλη μια φορά απηύθυνε έκκληση προς τους πολίτες να ανταποκριθούν ρυθμίζοντας τις οφειλές τους.
Ο κ. Πατεράκης εστίασε στη δύσκολη οικονομική κατάσταση, στην οποία βρίσκεται ο Δήμος Σητείας και γενικότερα, όπως είπε, η Αυτοδιοίκηση σε πανελλαδικό επίπεδο.
«Αυτήν την ώρα τα χρέη προς το Δήμο είναι της τάξης περίπου των 2 εκατομ. ευρώ. Κατανοούμε ασφαλώς την οικονομική δυσκολία που αντιμετωπίζει ο καθένας στο σπίτι του και τη δυσκολία που έχει στο να εκπληρώσει τις οικονομικές του υποχρεώσεις έναντι του κράτους και του Δήμου. Όμως θεωρώ ότι θα πρέπει να κοιτάζουμε πρώτα τα του οίκου μας. Δηλαδή δε θα πρέπει να αφήνουμε τελευταίο στις πληρωμές μας το Δήμο είτε αφορά την πληρωμή τέλους παρεπιδημούντων, είτε άρδευσης ή οποιαδήποτε άλλη οικονομική δοσοληψία με το Δήμο», τόνισε.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ

Πηγή : Ανατολή

Συνολικες προβολες σελιδας