«Η αιφνίδια απόφαση της συγκυβέρνησης,
με πράξη νομοθετικού περιεχομένου, να βάλει λουκέτο στη Δημόσια Ραδιοτηλεόραση αποτελεί παραβίαση κάθε συνταγματικής – δημοκρατικής αρχής.
Η φωνή της Ελλάδας, του πολιτισμού της, της ιστορίας της που εκπέμπεται από τις συχνότητες της ΕΡΤ σε ολόκληρο το ν κόσμο, φιμώνεται.
Η συγκυβέρνηση αντί να υλοποιεί τις απαιτήσεις της Τρόικα, αλλά και των ιδιωτικών συμφερόντων, με την ίδια «θέρμη» να εργαστεί για την προστασία της περιουσίας του λαού και να αξιοποιήσει προς όφελος της κοινωνίας τα τραγικά λάθη που αναγνωρίζει το ΔΝΤ.
Καλούμε την κυβέρνηση να ανακαλέσει την αυταρχική απόφασή της και να δώσει λύση στα πραγματικά προβλήματα των πολιτών όπως η φοροδιαφυγή, η μαύρη και ανασφάλιστη εργασία, η φτώχεια και κυρίως η ανεργία.»
Πηγή : Ράδιο Λασίθι