Με σκληρή γλώσσα μιλά ο Μιχάλης Καρχιμάκης για την ομιλία του
Αντώνη Σαμαρά
στο προσυνέδριο της Ν.Δ. στο Ναύπλιο και τα όσα είπε αναφορικά με την ΕΡΤ και τη προσπάθεια "εκκαθάρισης".
στο προσυνέδριο της Ν.Δ. στο Ναύπλιο και τα όσα είπε αναφορικά με την ΕΡΤ και τη προσπάθεια "εκκαθάρισης".
Συγκεκριμένα ο Μιχάλης Καρχιμάκης αναφέρει:
«Το κάστρο των βουλεμένων, που έμεινε άθικτο κ. πρωθυπουργέ, είναι
το μουσείο της Ακρόπολης, και όχι μόνο, που τους κουβαλούσες με
λεωφορεία για να τους εγκαταστήσεις.
Ξεκίνα λοιπόν, παραληρηματικέ πρωθυπουργέ, από τα δικά σου ρουσφετολογικά κάστρα, αντί να υποκρίνεσαι...
Ο τσαμπουκάς σου αυτή τη φορά δεν θα περάσει.
Τέλος στις ασέβειες σου και στις πολιτικές σου απρέπειες...».
Πηγή : Νέα Κρήτη