H Έκτη τάξη του 3ου Δημοτικού Σχολείου Σητείας παρουσίασε το εμβληματικό θεατρικό έργο του Ιάκωβου Καμπανέλλη "Το Μεγάλο μας Τσίρκο". Μέσα από τον σατιρικό και καυστικό λόγο του συγγραφέα ξεδιπλώνεται η ιστορία του ελληνικού λαού. Από τα χρόνια της αρχαιότητας μέχρι τις μέρες μας αυτή η ιστορία έχει την τάση να "επαναλαμβάνεται", αλλά οι Έλληνες έχουν αποδείξει πως γνωρίζουν πώς να επιβιώνουν και να τραβούν μπροστά.
Πηγή : StudioVai