Σάββατο 8 Ιουνίου 2013

Μ. Καρχιμάκης: "Το ρολόι κατάρρευσης της χώρας ξεκίνησε το 2004"

Το ρολόι της Ιστορίας κατάρρευσης της χώρας δεν ξεκίνησε το 2009 αλλά το 2004 αναφέρει σε γραπτή δήλωση του
το μέλος του πολιτικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ και πρώην βουλευτής Μιχάλης Καρχιμάκης.
Συγκεκριμένα αναφέρει:

"Κύριε πρωθυπουργέ,
Εδώ και ένα χρόνο νομίζεις!!!!!! ότι διορθώνεις!!!!!!!
Μήπως  το διορθώνω που χρησιμοποιήσατε  έπρεπε να το αντικαταστήσετε με το πληρώνουμε;

Μήπως πληρώνουμε λοιπόν τον λαϊκισμό σας;
Μήπως πληρώνουμε την επταετία Καραμανλή που ήσασταν επίλεκτο στέλεχος της βουλιάζοντας την χώρα όπου το έλλειμμα από 10 δις ευρώ περίπου το φτάσατε στα 36 δις ευρώ και το χρέος από τα 170 δις ευρώ στα 340 ;

Μήπως πληρώνουμε τα καραβάνια των μουσαφίρηδων αργόμισθων που κουβαλήσατε από χιλιόμετρα μακριά στο μουσείο της Ακρόπολης ,και μιλάτε για απολύσεις εκτός από αυτούς ;

Μήπως πληρώνουμε τα δύο ΧΡΌΝΙΑ που λυσσάξατε κυριολεκτικά να γίνετε πρωθυπουργός ,λαϊκίζοντας και οδηγήσατε την χώρα και τους ανθρώπους σε μεγαλύτερη δυσκολία και περιπέτεια ,εμποδίζοντας μαζί με άλλους μια εκλεγμένη κυβέρνηση να ολοκληρώσει την συνταγματική  της τετραετία που έληγε τον Οκτώβρη του 2013...

Ξεχνάτε μήπως ότι την κρίση  την προκαλέσατε και την εμπεδώσατε  εσείς και η φαύλη παράταξη σας...

Μήπως πληρώνουμε την εξαπάτηση που κάνατε στον Ελληνικό λαό με τα ανεκδιήγητα ΖΑΠΠΕΙΑ και τους ανύπαρκτους κωδικούς των 18,5 δις ευρώ που θα εξοικονομούσατε από κωδικούς που περιείχαν 12,5 δις...!!!!!!

Μήπως πληρώνουμε  τα 14,5 δις ευρώ  μέτρα σε βάρος των ελλήνων πολιτών από το διαχρονικό σας απωθημένο να γίνετε πρωθυπουργός ,λέγοντας απύθμενα μούσια στον Ελληνικό λαό ,καλλιεργώντας του μέσα στην δυσκολία του ψεύτικη ελπίδα που επιβεβαιώθηκε με τον ποιο απίστευτο τρόπο..;

Μήπως πληρώνουμε τον ποιο σκληρό δεξιό και αναξιόπιστο πολιτικό ,που γνώρισε ο τόπος ;

Αυτά πληρώνουμε κ. πρωθυπουργέ και άλλα πολλά ,που δεν χωρούν σε λίγες σειρές .

Όσα με τις ανερμάτιστες και ανεκδιήγητες συμπεριφορές σας ,οδήγησαν την πλειοψηφία των ανθρώπων  αυτού  του τόπου σε χειρότερη κατάσταση ,από αυτήν που είχατε το θράσος  να  κατηγορείτε  την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ που παρέλαβε τα απόβλητα ,της επταετίας της κυβέρνησης της ΝΔ που ήσασταν εξέχον στέλεχος της.

Αναζητήστε λοιπόν την αφετηρία των αιτιών και κάντε την αυτοκριτική σας ..

Όχι άλλο θράσος ...

Το ΡΟΛΌΙ της ιστορίας, της εμπέδωσης της κρίσης που παρατηρούσατε ανεύθυνος και αμέριμνος  κ. Σαμαρά, δεν ΞΕΚΊΝΗΣΕ το 2009 αλλά από το 2004 ....

Τότε λοιπόν γιατί δεν διορθώνατε;;;;;;;;".

Πηγή : Νέα Κρήτη

Συνολικες προβολες σελιδας