Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Πρώτη η Μαρία Μπελιμπασάκη στα 100μ - 200μ

Στις 15 και 16 Ιουνίου 2013 πραγματοποιήθηκε στις Σέρρες το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Νέων Α/Γ, με την συμμετοχή περίπου 700 αθλητών και αθλητριών από 180 σωματεία όλης της επικράτειας.


Η Μαρία Μπελιμπασάκη βγήκε για 3η συνεχή χρονιά Πρωταθλήτρια Ελλάδος ως Νέα γυναίκα.

Τερμάτισε πρώτη με άνεση στον τελικό των 100 μ. (Σαβ 15/06) και των 200 μ (Κυρ 16/06).

Ο επόμενος αγώνας της είναι το Ευρωπαϊκό Κύπελλο Γυναικών - Bruno Zauli στην Σκωτία το επόμενο Σαββατοκύριακο, στις 22 και 23 Ιουνίου 2013.

Η αθλήτρια συμμετέχει ενεργά στην εκστρατεία κατά του καρκίνου του μαστού (Άλμα Ζωής) με πρώτη της εμφάνιση στο Ζάππειο τον Σεπτέμβριο του 2012, στον αγώνα «Τρέξε για την ζωή».

Την μεγάλη προσπάθεια της αθλήτριας στηρίζουν σημαντικά οι παρακάτω χορηγοί :

• Booking-world.com – παγκόσμιο online σύστημα κρατήσεων
• Astra Airlines – αεροπορική εταιρεία
• Nike – αθλητική εταιρεία
• ΒΙΟΣΗΤΕΙΑ Α.Ε - Βιοκαλλιεργητές Σητείας
• Astron Hotel – ξενοδοχειακή επιχείρηση 


Πηγή : lasithi news 

Συνολικες προβολες σελιδας