από τις Επιτροπές Αγώνα Ιεράπετρας, Αγίου Νικολάου αλλά και από πολλούς πολίτες και των δυο δήμων.
Η κατάληψη ξεκίνησε τη Δευτέρα 11/03, ως μέσο πίεσης για την ανατροπή των βάρβαρων μέτρων που αφορούν τα νοσοκομεία, τα ΤΕΙ, και τις υπηρεσίες Λασιθίου.
Πηγή : Ράδιο Λασίθι