Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

5η ημέρα κατάληψης της εφορίας Λασιθίου

5η ημέρα κατάληψης της εφορίας Λασιθίου Συνεχίζεται για 5η ημέρα η κατάληψη στην εφορία στον Άγιο Νικόλαο,
από τις Επιτροπές Αγώνα Ιεράπετρας, Αγίου Νικολάου αλλά και από πολλούς πολίτες και των δυο δήμων.
Η κατάληψη ξεκίνησε τη Δευτέρα 11/03, ως μέσο πίεσης για την ανατροπή των βάρβαρων μέτρων που αφορούν τα νοσοκομεία, τα ΤΕΙ, και τις υπηρεσίες Λασιθίου.

Πηγή : Ράδιο Λασίθι

Συνολικες προβολες σελιδας