Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

«Τραγουδάμε για τη Σητεία» (Video)


Ο Σύλλογος Φίλων Μουσικής Σητείας και η Φιλαρμονική του Δήμου Σητείας, με την στήριξη του Συλλόγου Εργαζομένων του Νοσοκομείου και των Επαγγελματικών Φορέων της Πόλης, πραγματοποίησαν Μουσική Εκδήλωση προς τιμή του αγώνα του Σητειακού λαού, για τη μη υποβάθμιση του νοσοκομείου Σητείας

Πηγή : StudioVai

Συνολικες προβολες σελιδας