προκειμένου να καταθέσουν αιτήματα που αφορούν αποδώσεις δαπανών υγείας. Οι ασφαλισμένοι του οργανισμού στο Νομό Λασιθίου θα πρέπει να προσέρχονται στο τοπικό υποκατάστημα, που λειτουργεί στον Άγιο Νικόλαο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε χρόνο, κόπο και κόστος.
Όπως δήλωσε ο Ανταποκριτής ΟΓΑ στο Δήμο Σητείας κ. Γιάννης Ζουμάκης, τα παραπάνω «γίνονται γνωστά με σχετική ανακοίνωση του ΕΟΠΥΥ προς τους ανταποκριτές του ΟΓΑ σύμφωνα με την οποία από το μήνα που διανύουμε αλλάζουν τα δεδομένα σε ό,τι αφορά το συγκεκριμένο θέμα. Οι ασφαλισμένοι του ΟΓΑ θα υποβάλλουν πλέον όλα τα αιτήματα που αφορούν αποδώσεις δαπανών υγείας στα τοπικά υποκαταστήματα του ΕΟΠΥΥ. Για το νομό μας είναι αυτό του Αγίου Νικολάου. Τα αιτήματα θα πρέπει να υποβάλλονται προσωπικά, όχι ταχυδρομικά, κάτι που δημιουργεί πρόσθετες δυσκολίες στους ασφαλισμένους».
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή