εξέφρασε στο Περιφερειακό Συμβούλιο ο δήμαρχος Σητείας Θεόδωρος Πατεράκης, τονίζοντας τη σημασία που έχουν για το νομό και τις πόλεις του τα Τμήματα του ΤΕΙ.
Σε κλίμα απόλυτης αλληλεγγύης ο κ. Πατεράκης προασπίστηκε την ανάγκη να διατηρήσει ο νομός τα Τμήματα που διαθέτει σε όλες τις πόλεις.
ΜΙΧ. ΑΤΣΑΛΑΚΗΣ
Πηγή : Ανατολή