Για κακή τους τύχη στο κλεμμένο φορτηγάκι έσκασε το λάστιχο λίγο
έξω από την Ιεράπετρα, αναγκάζοντάς τους να το εγκαταλείψουν στη θέση
Περιστεράς, μέσα σε οικόπεδο πολύ κοντά στην επαρχιακή οδό
Ιεράπετρας-Σητείας.
Ο 74χρονος κτηνοτρόφος Αλέξανδρος Κατσαβαδάκης αντιλήφθηκε τη
ζωοκλοπή τα ξημερώματα της Παρασκευής, μόλις μπήκε στο ποιμνιοστάσιό του
για να φροντίσει τα ζωντανά του.
«Ο πεθερός μου βρήκε τη μάντρα άνω-κάτω και τα ζώα που είχαν μείνει
κατατρομαγμένα. Στην καταμέτρηση που έκανε βρήκε ότι του έλειπαν 14
γεννημένες προβατίνες και γύρω στα 80 αρνάκια, τα οποία είχε έτοιμα προς
πώληση. Με ειδοποίησε αμέσως, πήγα στην Αστυνομία, κατήγγειλα την κλοπή
και αρχίσαμε αμέσως τις έρευνες για να βρούμε τα ίχνη των ζωοκλεφτών»,
μας είπε ο γαμπρός του θύματος Κώστας Πετρουλάκης.
Το απόγευμα του Σαββάτου ένας άλλος κτηνοτρόφος, που έχει τα
πρόβατά του στη θέση Περιστεράς Ιεράπετρας, άκουσε θόρυβο από το σημείο
όπου είχαν κρύψει οι δράστες το φορτηγάκι, έχοντας πάνω στην ανοιχτή
καρότσα του τα ζωντανά δεμένα και σκεπασμένα με ένα δίχτυ για λιομάζωμα.
Κάλεσε την Ασφάλεια Ιεράπετρας και λίγο αργότερα στην Ιεράπετρα
έφταναν οι ιδιοκτήτες των ζώων για να περιμαζέψουν ό,τι είχε μείνει
ζωντανό.
Ψόφησαν από ασφυξία
«Βρήκαμε ψοφισμένα από ασφυξία 23 αρνιά, ενώ είχαν μεταφορτώσει και
είχαν πάρει μαζί τους, πιθανότατα με άλλο αγροτικό αυτοκίνητο
συνοδείας, 12 μεγάλα πρόβατα και 5 αρνιά. Τα υπόλοιπα τα βρήκαμε ζωντανά
και τα επιστρέψαμε στη μάντρα. Πρέπει να τα κυνηγούσαν αρκετή ώρα,
γιατί είναι ακόμα και τώρα πάρα πολύ φοβισμένα. Τα μεταχειρίστηκαν με
πάρα πολύ βάρβαρο τρόπο», πρόσθεσε ο Κώστας Πετρουλάκης, ο οποίος
υποψιάζεται ότι οι ζωοκλέφτες δεν είναι από το ν. Λασιθίου και ο
προορισμός τους ήταν ο ν. Ηρακλείου μέσω Βιάννου.
Το Τμήμα Ασφάλειας Ιεράπετρας ενεργεί προανάκριση και παρακαλεί
όποιον είδε κάτι που μπορεί να βοηθήσει στην εξιχνίαση της υπόθεσης να
μη διστάσει να συνδράμει τις Αρχές.
Του Νίκου Πετάση
Πηγή : Νέα Κρήτη