Ο Σεβ. Μητροπολίτης κ. Ευγένιος ευχήθηκε πρόοδο και υγεία και διένειμε το συνοπτικό ημερολόγιο της Ιεράς Μητροπόλεως για το 2013 σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες. Επίσης, μοίρασε το εγκόλπιο ημερολόγιο στους στους καθηγητές και τους τελειόφοιτους μαθητές της Γ´ Λυκείου, ενώ στους Διευθυντές, με τους οποίους είχε σύντομη συνομιλία, επέδωσε και από ένα συλλεκτικό φάκελο με 24 Βυζαντινές εικόνες της Ι. Μητροπόλεως Ιεραπύτνης και Σητείας.
Τέλος, ο Σεβ. Κ. Ευγένιος, συνοδευόμενος από τον Εφημέριο Ζήρου π. Γεώργιο Φυτρολάκη επισκέφθηκε το Γυμνάσιο Χανδρά, όπου ευχήθηκε στους μαθητές και το διδακτικό προσωπικό του σχολείου καλή και δημιουργική χρονιά και τους διαμοίρασε το ημερολόγιο της Ι. Μητροπόλεως για το 2013.
Πηγή : Ράδιο Λασίθι