Του Μιχάλη Τζανάκη*
Mια πολύ σοβαρή επένδυση θα ήταν, αν στο νησί δημιουργούνταν μια μονάδα παραγωγής αυτοκινήτων που θα προοριζόταν μόνο για εγχώρια κατανάλωση.
Με τον τρόπο αυτό και η τοπική οικονομία θα ενισχυόταν και θα ικανοποιούνταν οι «ανάγκες» του τοπικού πληθυσμού, αφού το μοντέλο θα ήταν «κομμένο» και «ραμμένο» στα γούστα των κρητικών οδηγών. Άλλωστε, μακροχρόνιες μελέτες που έγιναν στους κρητικούς δρόμους, δείχνουν πως το συγκεκριμένο μοντέλο θα «σπάσει ταμεία» και θα γίνει ανάρπαστο, αφού είναι αυτό ακριβώς που ζητά ο κρητικός οδηγός που σέβεται τον εαυτό του (μόνο).
Καταρχήν, το μοντέλο θα βγει αποκλειστικά σε μαύρο χρώμα με μαύρα φιμέ τζάμια και προστατευτικές μπάρες στο μπροστινό μέρος. Θα είναι διακοσμημένο με αυτοκόλλητο ασημί του νησιού, ως διακριτικό και στο εσωτερικό θα κρέμονται απ τον καθρέφτη δυο κεφαλομάνιλα (άσπρο-μαύρο), ως είθισται άλλωστε.
Στον στάνταρ εξοπλισμό θα είναι τρεις σειρήνες, επτά προβολείς και ηχοσύστημα 750 watt, όπου για πρώτη φορά τα ηχεία θα είναι τοποθετημένα, όχι μόνο στο εσωτερικό, αλλά και στο εξωτερικό του αυτοκινήτου, αφού οι Κρήτες οδηγοί έχουν τη συνήθεια να «μοιράζονται» τα μουσικά τους γούστα με τους συνδημότες τους πάσης ηλικίας, φύλου, κατάστασης της υγείας τους κλπ.
Επίσης, το συγκεκριμένο μοντέλο θα είναι το πρώτο που θα έχει μόνο γκάζι, αφού το φρένο είναι ούτως ή άλλως άχρηστο στους δρόμους του νησιού. Γιατί να μπερδεύονται οι οδηγοί με ένα πεντάλ που δε χρησιμοποιούν ποτέ;
Ταυτόχρονα, με την κατάργηση του φρένου, θα καταργηθούν και οι φωτεινοί σηματοδότες, εφόσον κι αυτοί είναι άχρηστοι στο νησί και μπερδεύουν τους οδηγούς. Οι περισσότεροι περνούν με «κόκκινο», πίνουν υπομονετικά φραπέ στο «πράσινο» και…πατάνε γκάζι στο «πορτοκαλί».
Εκτός των παραπάνω, θα καταργήσει το νέο μοντέλο τα φλας, αφού περισσότερο κακό κάνουν παρά καλό… Όταν ανάβουν δεξιά, στρίβουν αριστερά και το αντίστροφο, ενώ όταν τα ανάβουν μαζί (αλάρμ), απλά σταματούν τη ροή της κυκλοφορίας, για να ψωνίσουν απ το …φούρνο μπουγάτσες, κριθαροκουλούρες κλπ, παρά τις διαμαρτυρίες, όσων οχημάτων έπονται!!!
Επίσης, το νέο μοντέλο θα έχει ακόμα μια καινοτομία. Θα έχει αντί για τροχό «ρεζέρβα», εφεδρικές ερπύστριες για να διευκολύνονται οι οδηγοί στο… παρκάρισμα. Είναι κρίμα να μην αξιοποιείται ως χώρος στάθμευσης ο προαύλειος χώρος του Αγ. Μηνά, του Αγ. Τίτου, της Λότζια, του Κηποθεάτρου, του αγάλματος του Κόρακα, Ελ. Βενιζέλου κλπ.
Στο εσωτερικό του μοντέλου θα υπάρχει ένα ψυγείο- «μίνι μπαρ», κατά τα πρότυπα των πολυτελών ξενοδοχείων, αφού στο νησί, έχουμε τη συνήθεια να «τσιμπάμε» κάνα σνακ, ή να πίνουμε ένα καφεδάκι ή μια μπυρίτσα οδηγώντας. Γιατί να μην καταπολεμάμε το άγχος λοιπόν, με την κάλυψη αυτής της ανάγκης στο εσωτερικό του οχήματος;
Τέλος το νέο μοντέλο θα είναι το πρώτο, που θα έχει νόμιμα μία οπλοθήκη στο πίσω μέρος, ώστε όταν οι επιβάτες πηγαίνουν σε γάμους, βαφτίσεις, κουρές και λοιπές «πολιτιστικές» εκδηλώσεις, να μην έχουν τον «οπλισμό» άτακτα τοποθετημένο με τον κίνδυνο εκπυρσοκρότησης και πιθανού τραυματισμού επιβατών, αλλά σε «οπλοβαστούς», κατά τα πρότυπα των στρατοπέδων.
Νομίζω, πως ήρθε πλέον το πλήρωμα του χρόνου, οι επιχειρηματίες ν αφουγκραστούν τις ανάγκες του νέου κρητικού καταναλωτή και να παράξουν επιτέλους προϊόντα που ανταποκρίνονται στην…καθημερινότητα του!!!
Πηγή : Πατρίς
Mια πολύ σοβαρή επένδυση θα ήταν, αν στο νησί δημιουργούνταν μια μονάδα παραγωγής αυτοκινήτων που θα προοριζόταν μόνο για εγχώρια κατανάλωση.
Με τον τρόπο αυτό και η τοπική οικονομία θα ενισχυόταν και θα ικανοποιούνταν οι «ανάγκες» του τοπικού πληθυσμού, αφού το μοντέλο θα ήταν «κομμένο» και «ραμμένο» στα γούστα των κρητικών οδηγών. Άλλωστε, μακροχρόνιες μελέτες που έγιναν στους κρητικούς δρόμους, δείχνουν πως το συγκεκριμένο μοντέλο θα «σπάσει ταμεία» και θα γίνει ανάρπαστο, αφού είναι αυτό ακριβώς που ζητά ο κρητικός οδηγός που σέβεται τον εαυτό του (μόνο).
Καταρχήν, το μοντέλο θα βγει αποκλειστικά σε μαύρο χρώμα με μαύρα φιμέ τζάμια και προστατευτικές μπάρες στο μπροστινό μέρος. Θα είναι διακοσμημένο με αυτοκόλλητο ασημί του νησιού, ως διακριτικό και στο εσωτερικό θα κρέμονται απ τον καθρέφτη δυο κεφαλομάνιλα (άσπρο-μαύρο), ως είθισται άλλωστε.
Στον στάνταρ εξοπλισμό θα είναι τρεις σειρήνες, επτά προβολείς και ηχοσύστημα 750 watt, όπου για πρώτη φορά τα ηχεία θα είναι τοποθετημένα, όχι μόνο στο εσωτερικό, αλλά και στο εξωτερικό του αυτοκινήτου, αφού οι Κρήτες οδηγοί έχουν τη συνήθεια να «μοιράζονται» τα μουσικά τους γούστα με τους συνδημότες τους πάσης ηλικίας, φύλου, κατάστασης της υγείας τους κλπ.
Επίσης, το συγκεκριμένο μοντέλο θα είναι το πρώτο που θα έχει μόνο γκάζι, αφού το φρένο είναι ούτως ή άλλως άχρηστο στους δρόμους του νησιού. Γιατί να μπερδεύονται οι οδηγοί με ένα πεντάλ που δε χρησιμοποιούν ποτέ;
Ταυτόχρονα, με την κατάργηση του φρένου, θα καταργηθούν και οι φωτεινοί σηματοδότες, εφόσον κι αυτοί είναι άχρηστοι στο νησί και μπερδεύουν τους οδηγούς. Οι περισσότεροι περνούν με «κόκκινο», πίνουν υπομονετικά φραπέ στο «πράσινο» και…πατάνε γκάζι στο «πορτοκαλί».
Εκτός των παραπάνω, θα καταργήσει το νέο μοντέλο τα φλας, αφού περισσότερο κακό κάνουν παρά καλό… Όταν ανάβουν δεξιά, στρίβουν αριστερά και το αντίστροφο, ενώ όταν τα ανάβουν μαζί (αλάρμ), απλά σταματούν τη ροή της κυκλοφορίας, για να ψωνίσουν απ το …φούρνο μπουγάτσες, κριθαροκουλούρες κλπ, παρά τις διαμαρτυρίες, όσων οχημάτων έπονται!!!
Επίσης, το νέο μοντέλο θα έχει ακόμα μια καινοτομία. Θα έχει αντί για τροχό «ρεζέρβα», εφεδρικές ερπύστριες για να διευκολύνονται οι οδηγοί στο… παρκάρισμα. Είναι κρίμα να μην αξιοποιείται ως χώρος στάθμευσης ο προαύλειος χώρος του Αγ. Μηνά, του Αγ. Τίτου, της Λότζια, του Κηποθεάτρου, του αγάλματος του Κόρακα, Ελ. Βενιζέλου κλπ.
Στο εσωτερικό του μοντέλου θα υπάρχει ένα ψυγείο- «μίνι μπαρ», κατά τα πρότυπα των πολυτελών ξενοδοχείων, αφού στο νησί, έχουμε τη συνήθεια να «τσιμπάμε» κάνα σνακ, ή να πίνουμε ένα καφεδάκι ή μια μπυρίτσα οδηγώντας. Γιατί να μην καταπολεμάμε το άγχος λοιπόν, με την κάλυψη αυτής της ανάγκης στο εσωτερικό του οχήματος;
Τέλος το νέο μοντέλο θα είναι το πρώτο, που θα έχει νόμιμα μία οπλοθήκη στο πίσω μέρος, ώστε όταν οι επιβάτες πηγαίνουν σε γάμους, βαφτίσεις, κουρές και λοιπές «πολιτιστικές» εκδηλώσεις, να μην έχουν τον «οπλισμό» άτακτα τοποθετημένο με τον κίνδυνο εκπυρσοκρότησης και πιθανού τραυματισμού επιβατών, αλλά σε «οπλοβαστούς», κατά τα πρότυπα των στρατοπέδων.
Νομίζω, πως ήρθε πλέον το πλήρωμα του χρόνου, οι επιχειρηματίες ν αφουγκραστούν τις ανάγκες του νέου κρητικού καταναλωτή και να παράξουν επιτέλους προϊόντα που ανταποκρίνονται στην…καθημερινότητα του!!!
Πηγή : Πατρίς