Τα αντικείμενα θα δοθούν σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη και στις μέρες μας ολοένα και αυξάνονται, όπως δήλωσε ο Πρόεδρος του Περιφερειακού Τμήματος Σητείας πατήρ Γεώργιος Γουλιέλμος. Η συγκέντρωση γίνεται στο γραφείο του Ερυθρού Σταυρού (οδός 4ης Σεπτεμβρίου 26, στον πεζόδρομο) καθημερινά εκτός Σαββάτου και Κυριακής από 9 το πρωί μέχρι 1 το μεσημέρι.
Πηγή : Ανατολή