Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

Ευχαριστήριο μήνυμα του Θεοδωρή Πατεράκη

Ευχαριστήριο μήνυμα του νέου δημάρχου Σητείας Θεοδωρή Πατεράκη , για το εκλογικό αποτέλεσμα της 7ης Νοεμβρίου 2010.

Όλοι εμείς που αποτελούμε το συνδυασμό ‘Σητείας Δήμος αλλάΖΕΙ’ αισθανόμαστε την ανάγκη να απευθύνουμε ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ μέσα από την καρδιά μας, σε όλους τους πολίτες του νέου «Καλλικρατικού» Δήμου Σητείας.

Το μεγάλο ποσοστό που μας δώσατε και η εμπιστοσύνη που μας δείξατε με την ψήφο σας, μεγαλώνει την ευθύνη που νιώθουμε απέναντί σας και μας οπλίζει με δύναμη και αποφασιστικότητα ώστε να ανταποκριθούμε στο δύσκολο έργο που αναλαμβάνουμε και να γίνουμε αντάξιοι της ελπίδας και των προσδοκιών σας. 
Δεσμευόμαστε να εργαστούμε για ισόρροπη ισότιμη ανάπτυξη όλων των διαμερισμάτων του νέου Δήμου μας, πάντα σε συνεργασία με τους πολίτες και τη σύμφωνη γνώμη τους. 
Μαζί μπορούμε να αλλάξουμε το Δήμο μας, να φτιάξουμε ένα Δήμο Σητείας που να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις και στα οράματα όλων των πολιτών. 
Η θέλησή σας είναι δική μας απόφαση.
Άμεσα ξεκινάμε τη διαδικασία επαφής και ενημέρωσης με τις δημοτικές αρχές των τριών συνενούμενων Δήμων ούτως ώστε να δοθεί αφενός μεν μία συνέχεια στις διοικητικές αποφάσεις που αφορούν τον νέο πλέον Δήμο και αφετέρου να έχουμε μία πλήρη και σωστή εικόνα της υπάρχουσας κατάστασης για να αναλάβουμε άμεσα και αποδοτικά τις ευθύνες μας με την ανάληψη της διοίκησης του νέου Δήμου Σητείας.

Πηγή : lasithi news 

Συνολικες προβολες σελιδας