
Την περασμένη Τετάρτη συνεδρίασε το Δημοτικό Συμβούλιο Σητείας υπό την προεδρία της κ. Μαρίας Γιαννακάκη. Αρκετά τα θέματα που συζητήθηκαν εκτός κι εντός ημερήσιας διάταξης, χωρίς για άλλη μία φορά να λείψουν οι έντονες αντιπαραθέσεις και οι φραστικές επιθέσεις. Και δυστυχώς -όπως αποδεικνύεται- έχουν παγιωθεί.












