
Να δρομολογηθεί η επέκταση του νέου αυτοκινητοδρόμου ως το Βάι ζήτησαν οι δήμαρχοι Αγίου Νικολάου, Σητείας και ο πρόεδρος της ΠΕΔ Κρήτης με αφορμή την επίσκεψη Μητσοτάκη στο 1ο εργοτάξιο στον Άγιο Νικόλαο

Να δρομολογηθεί η επέκταση του νέου αυτοκινητοδρόμου ως το Βάι ζήτησαν οι δήμαρχοι Αγίου Νικολάου, Σητείας και ο πρόεδρος της ΠΕΔ Κρήτης με αφορμή την επίσκεψη Μητσοτάκη στο 1ο εργοτάξιο στον Άγιο Νικόλαο

Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία ανακοίνωσε τους επιτυχόντες του 81ου Μαθηματικού Διαγωνισμού «ΘΑΛΗΣ», ανάμεσα στους οποίους βρίσκονται και τέσσερις μαθητές από το νομό Λασιθίου τους οποίους συγχαίρει η Διοικούσα Επιτροπή του παραρτήματος Λασιθίου.
Οι διακριθέντες μαθητές:

Για το περιστατικό έχει ενημερωθεί και η Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Λασιθίου καθώς τέθηκε το ζήτημα ασφάλειας εκπαιδευτικών και μαθητών

Ο Σύλλογος Εργαζομένων Γ.Ν.Κ.Υ. Σητείας συμμετείχε μαζί με την συντριπτική πλειοψηφία σωματίων εργαζομένων Νοσοκομείων της Κρήτης καθώς και με εκπροσώπους των Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Λασιθίου, Ηρακλείου και Ρεθύμνου,
Το Νοσοκομείο Σητείας, σε συνεργασία με την Αιμοδοσία του ΠΑ.Γ.Ν.Η και την παρέα της Αγάπης,διοργανώνουν μια πολύ σημαντική δράση εθελοντικής αιμοδοσίας, η οποία θα λάβει χώρα την Παρασκευή 27-01-2023 από τις 16:30μ.μ. έως 20:00μ.μ. καθώς και το Σάββατο 28-01-2023 από τις 09:30π.μ.έως 13:30μ.μ.
Την Τετάρτη 25-01-2023 συνεδρίασε η Επιτροπή Υγείας, Κοινωνικής Πολιτικής και Πρόνοιας, του Δήμου Σητείας. Κατά τη συνεδρίαση συζητήθηκαν σημαντικά θέματα που αφορούν την εύρυθμη λειτουργία του Νοσοκομείου και του Ε.Κ.Α.Β. Σητείας.

O Δήμαρχος Σητείας κ. Ζερβάκης παρευρέθηκε την Τετάρτη 25-01-2023 κατά την επίσκεψη του Πρωθυπουργού κ. Μητσοτάκη στο πρώτο εργοτάξιο του Β.Ο.Α.Κ στο Λασίθι, στον οποίο και παρέδωσε επιστολή σχετικά με την ένταξη στο έργο του τμήματος Παχειά Άμμο – Αυχήν Αγκαθιά- Σητεία.
Θα θέλαμε να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ για τη συμπαράσταση και συμπόνια που έδειξαν όλοι οι συγγενείς και φίλοι στη λύπη μας για το θάνατο της μητέρας και γιαγιάς μας.

Το εργοτάξιο όπου έχουν αρχίσει οι εργασίες για την κατασκευή του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης, και θα συνδέει την Κίσσαμο, στο δυτικό άκρο της Κρήτης, με τη Σητεία στο ανατολικό, επισκέφτηκε το πρωί (25/1) ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στο πλαίσιο της περιοδείας του στην Περιφερειακή Ενότητα Ηρακλείου.
Με αφορμή ένα ρεπορτάζ (που αφορά τις παρεμβάσεις στο χώρο του πολύκεντρου ) σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης και επειδή από τα λεγόμενά του ο Δήμαρχος, φαίνεται να μην έχει πλήρη γνώση του θέματος , για τη σωστή ενημέρωση των συμπολιτών μας αλλά και της δημοτικής αρχής παραθέτω το παρακάτω :

Ο υπουργός παρουσίασε, εξάλλου, το Αναπτυξιακό Πρόγραμμα της κυβέρνησης για την Περιφέρεια Κρήτης στον τομέα της ενέργειας και του Περιβάλλοντος

«Η επίσκεψη του Πρωθυπουργού καθώς και τα έργα που έχουν ήδη υλοποιηθεί, υλοποιούνται και προγραμματίζονται στην Κρήτη, αποδεικνύουν τη σημασία που δίνει η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας στο νησί μας,

Συγκλονίζουν οι λεπτομέρειες της αυτοχειρίας του 40χρονου στη Νεάπολη
Συγκλονισμένη παραμένει η τοπική κοινωνία από τη νέα αυτοχειρία που σημειώθηκε στην Κρήτη και ειδικότερα στη Νεάπολη Λασιθίου του βράδυ της Τετάρτης.

Το μεσαιωνικό κάστρο Μόντε Φόρτε επισκέφθηκε για πρώτη φορά ο Ορειβατικός Σύλλογος Αγίου Νικολάου την Κυριακή 22-1-2023. Μία μέρα χαρά Θεού, «ανοιξιάτικη στη μέση του χειμώνα», που είπε κι ο Παναγιώτης, φτάσαμε στην είσοδο του χωριού Λιθίνες μέσω Ιεράπετρας με λεωφορείο. Εκεί μας περίμεναν καμιά δεκαριά άτομα ακόμα, ανάμεσα τους και μια μικρή ομάδα του Γεωπάρκου Σητείας με επικεφαλής τον Βαγγέλη Περάκη. Ευχάριστη έκπληξη και μεγάλη τιμή ταυτόχρονα! Έχουν εντάξει την διαδρομή στο νέο τους πρόγραμμα «Δρόμοι του νερού» κι ήρθαν να την περπατήσουμε παρέα! Τέλεια!!!