Δευτέρα 7 Ιουλίου 2025

ΕΓΚΑΙΝΙΑ έκθεσης φωτογραφίας της NORMA SFEIR στη Στέγη ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ

 https://www.anatolh.com/wp-content/uploads/2025/07/517035782-1032951005714580-2522506537190932281-n-e1751898898216.jpg

ΕΓΚΑΙΝΙΑ έκθεσης φωτογραφίας της NORMA SFEIR στη Στέγη ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ (Β. Κορνάρου 97, Σητεία)
«Reflets d΄âme Portraits de Femme»
Αντανακλάσεις ψυχής - Πορτρέτα Γυναίκας
✳︎︎ 7 Ιουλίου 2025 / 20:00
✳︎ Διάρκεια έκθεσης: 5-15 Ιουλίου 2025
✳︎ Ωράριο : καθημερινά 19:00-21:00
*English below*
🌴🌾 Σε αυτή τη σειρά, η φωτογράφος Norma Sfeir αποτυπώνει στιγμές αλήθειας με γυναίκες που συνάντησε κατά τη διάρκεια των ετών. Το βλέμμα της αποκαλύπτει τη δύναμη, το φως, αλλά και την ευαισθησία τους. Κάθε πορτρέτο γίνεται μια οικεία αντήχηση, μια κοινή ιστορία, μια συνάντηση στον καθρέφτη. Η έκθεση δημιουργεί έναν ευαίσθητο δεσμό μεταξύ της καλλιτέχνιδας και των μοντέλων της, σε μια σιωπηλή αλλά ισχυρή αδελφότητα. Σκιές, φως, φύση και σύμβολα συνυφαίνονται για να γιορτάσουν την αυθεντική και πολιτική ομορφιά του θηλυκού. Τα έργα, σε χαρτί ή καμβά, συνδυάζουν την καθαρή φωτογραφία και το φωτομοντάζ, στην υπηρεσία μιας ενσαρκωμένης ποίησης.
👉 Η Νόρμα Φαουστίν Σφέιρ είναι φωτογράφος και σκηνοθέτης. Αφού σπούδασε ανθρωπολογία στη Σορβόννη, παρακολούθησε μαθήματα θεάτρου με τον Στράσμπεργκ και φωτογραφίας στη Σχολή Πάρσονς του Παρισιού. Ταξίδεψε σε όλο τον κόσμο — Νότια Αμερική, Ινδία, Φιλιππίνες, Ινδονησία, Αίγυπτο — για να αποτυπώσει το βάθος της ζωής στα ντοκιμαντέρ της. Μεταξύ των ταινιών της, η Bali Tropiques (1981), που αποκτήθηκε από το CNC, προβλήθηκε σε βιβλιοθήκες του Παρισιού και στο Canal+. Η Un Instant avec les Mobiles de Calder (1983), με τον Ιάπωνα χορευτή Shiro Daïmon, αποκτήθηκε για 30 χρόνια από τη Βιντεοθήκη του Παρισιού. Οι εκθέσεις φωτογραφιών της, στο Παρίσι το 1985 και στη Βηρυτό και την Τρίπολη το 1998, μαρτυρούν την καλλιτεχνική της πορεία. Συγγραφέας του Féminin Majeur, αποκαλύπτει με ευαισθησία τη μοναδική αύρα των γυναικείων μοντέλων της, συχνά σε στενή επικοινωνία, «αναγνωρίζομαι σε αυτές». Καθοδηγούμενη από ένα πνεύμα πρόκλησης, συνδυάζει συναισθήματα, σώμα και πολιτισμό στο έργο της. Με την ίδρυση της ένωσης AWLAD, υποστηρίζει τη συναισθηματική νοημοσύνη των παιδιών, πεπεισμένη για τη σημασία της καλλιτεχνικής έκφρασης. Η ανοιχτότητα του πνεύματός της, εμποτισμένη από μια πολυπολιτισμική κουλτούρα, αποτυπώνει το μοντέλο της υπό ένα νέο φως, με ένα βλέμμα βαθιά ανθρώπινο και απαλλαγμένο από κάθε κρίση..
 
 
 https://www.anatolh.com/wp-content/uploads/2025/07/517035782-1032951005714580-2522506537190932281-n-e1751898898216.jpg
 
OPENING of photo exhibition of NORMA SFEIR at Stegi VITSENTZOS KORNAROS (97 V. Kornarou st. Sitia)
«Reflets d΄âme Portraits de Femme»
Reflections of Soul - Portraits of Woman
✨ July 7, 2025 / 20:00
✨ Exhibition duration: July 5–15, 2025
✨ Visiting hours: Daily, 19:00–21:00
🌴🌾 In this series, photographer Norma Sfeir captures moments of truth with women she has encountered over the years. Her gaze reveals their strength, their radiance, and their fragility. Each portrait becomes an intimate echo, a shared story, a mirrored encounter. The exhibition weaves a sensitive link between the artist and her models, in a silent but powerful sisterhood. Shadows, light, nature and symbols intertwine to celebrate the authentic and political beauty of femininity. The works, on paper or burlap, combine pure photography and photomontage in the service of embodied poetry.
👉 Norma Faustine Sfeir is a photographer and director. After studying anthropology at the Sorbonne, she trained in theatre with Strasberg and in photography at the Parsons School in Paris. She travelled the world — South America, India, the Philippines, Indonesia, Egypt — to capture the depth of life in her documentary reports. Among her films, Bali Tropiques (1981), acquired by the CNC, was shown in Parisian libraries and on Canal+. Un Instant avec les Mobiles de Calder (1983), featuring Japanese dancer Shiro Daïmon, was acquired for 30 years by the Vidéothèque de Paris. Her photography exhibitions, in Paris in 1985 and then in Beirut and Tripoli in 1998, bear witness to her artistic journey. As the author of Féminin Majeur, she sensitively reveals the unique aura of her female models, often in intimate communion, “I recognise myself in them”. Driven by a spirit of defiance, she blends emotions, bodies and culture in her work. By founding the AWLAD association, she supports children's emotional intelligence, convinced of the importance of artistic expression. Her open-mindedness, steeped in a pluralistic culture, captures her model in a new light, with a deeply human gaze, free of all judgement.
 
 

Συνολικες προβολες σελιδας