Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2022

Ν. Κοζυράκης στον STYLE100: Ναι, θα είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις

 

Δεν είναι ούτε ευχάριστο, ούτε δημιουργικό  να μιλάς με ανθρώπους που  λειαίνουν τις γωνιές, που στρογγυλεύουν πράγματα και καταστάσεις στην προσπάθεια τους να είναι αρεστοί από όλους και να αποφεύγουν να εκτεθούν με οποίο κόστος έχει αυτό.

Δεν είναι αυτή περίπτωση  του συνομιλητή μας που είναι ακριβώς το αντίθετο.

Ο Νίκος Κοζυράκης, έχει άποψη και την εκφέρει δημόσια, πατώντας στην στέρεη βάση της γνώσης που έχει υπηρετώντας χρόνια τώρα την πόλη του ως δημοτικός σύμβουλος, πρόεδρος δημοτικού συμβουλίου, αντιδήμαρχος σχεδόν σε όλους τους τομείς κατά διαστήματα  και το σημαντικό είναι πως συμβαίνει το σπάνιο, να μην υπάρχει κάποιος που έστω από πολιτική αντιπαλότητα ή προσωπική σύγκρουση, να του καταλογίζει κάτι άσχημο,. Είναι δηλαδή ένας άνθρωπος που μετέχει και προσδίδει κεφάλαιο -μια μετοχή  που επενδύεις σε αυτήν  χωρίς να φοβάσαι απώλειες .

Αυτά, δεν είναι υπερβολές. Είναι ο τι αποκομίζει κανείς, συζητώντας μαζί  του και ψάχνοντας λίγο το παρελθόν , με το βλέμμα πάντα στο μέλλον, όμως .  Για αυτό και η ερώτηση σχετικά με την τοπική αυτοδιοίκηση και το αν ενδιαφέρεται να είναι υποψήφιος στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές. Σαφής και κατηγορηματικός:

«Θα σκεφτόμουν να είμαι υποψήφιος δήμαρχος , αλλά…»

 «Όταν  έγιναν οι προηγούμενες εκλογές και δεν εκλέχτηκα , είπα, όχι γιατί είχα πικρία, αλλά γιατί το πίστευα τότε , ότι  αποσύρομαι από αυτό που ονομάζουμε πολιτική ζωή στην τοπική αυτοδιοίκηση, αλλά προσωρινά.

Περίμενα  να δω πως θα εξελιχθεί η κατάσταση.

Η  ερώτηση σου για το αν θα έχω θέση  στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές είχε δυο παραμέτρους για μένα.

Η μία, αν έχω θέση  σαν υποψήφιος δήμαρχος και η άλλη έχω θέση σαν υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος γιατί και τα δυο  έχω ακούσει κατά καιρούς.
Σαν υποψήφιος δήμαρχος λοιπόν να πω ότι δεν είναι στις προθέσεις μου κάτι τέτοιο.

Θεωρώ πως αυτός που  θα εκλεγεί δήμαρχος πρέπει πέρα από τη νηφαλιότητα που πρέπει να διαθέτει και τη σωστή διαχείριση της εξουσίας, να έχει και τις σχετικές σωματικές αντοχές, να μπορεί να ανταπεξέλθει στις προκλήσεις και στα καλέσματα. Διότι θα πρέπει να πηγαίνει Αθήνα, θα πρέπει να πηγαίνει Ηράκλειο, θα μπορεί να το κάνει κάτι που εμένα η υγεία μου στη φάση που βρίσκεται δεν το επιτρέπει.
Άρα μπορώ να πω, ότι  για υποψήφιος δήμαρχος δεν ενδιαφέρομαι».

Υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος υπό προϋποθέσεις

 

 «Είναι πιο εύκολο για μένα να είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος, αλλά ειλικρινά δεν έχω αποφασίσει αν θα κατέβω.

Έχω συζητήσει, περιμένω να δω  τις εξελίξεις. Δηλαδή εγώ για να μπορέσω και να θέλω να είμαι υποψήφιος,  θα πρέπει να με  ικανοποιεί και το τοπίο το οποίο θα δημιουργηθεί στον συνδυασμό που θα επιλέξω.

Με άλλα λόγια, πέρα από τον υποψήφιο δήμαρχο που θα πρέπει να τον εμπιστεύομαι και οι δημοτικοί σύμβουλοι  της παράταξης   που θα δημιουργηθεί πρέπει  να μπορούμε να κινηθούμε μαζί, να ταιριάξουμε μαζί και να έχουμε και τα ίδια όνειρα και τις ίδιες σκέψεις.

Στο  λέω ανοιχτά, ,ότι δεν μπορώ να υπάρξω  σε μια παράταξη όπου η πολιτική  πρακτική κάποιων μελών της, αλλά και η αισθητική πολιτική τους δεν ταιριάζουν με τη δικιά μου φιλοσοφία. Όσον  αφορά την  δημοκρατικότητα, την  δημιουργία, την  διαχείριση της εξουσίας.»

« Να  συζητηθεί και να συναποφασιστεί το πρόγραμμα της νέας παράταξης   από όλα τα μέλη της»

Η συζήτηση για την υποψηφιότητα Κοζυράκη  κινήθηκε στο πλαίσιο του ισχυρού  (;) σεναρίου συνεργασίας δημοτικών παρατάξεων σε κοινή κάθοδο, μια συζήτηση, που σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, δεν έχει κλείσει , οι διεργασίες βρίσκονται σε εξέλιξη χωρίς να μπορεί κανείς να πει με σιγουριά ακόμα αν θα επιτευχθεί αυτή η από κοινού κάθοδος.

Όμως, όπως λέει ο Νίκος Κοζυράκης, «όταν αρχίζουν παρατάξεις  μεταξύ τους να συμπλέουν, σημαίνει ότι κάτι δεν κάνει καλά η δημοτική αρχή και γι αυτό ακριβώς τους φέρνει σε μια ενοποιητική τάση.
Από κει και πέρα, η  παράταξη που λέμε ότι μπορεί να δημιουργηθούν, είναι καινούργια  παράταξη .

Δεν  θα είναι ούτε η συνέχεια της παράταξης Πατεράκη, ούτε του  Κουρουπάκη, ούτε του Καραμανωλάκη  και κανενός.

Άρα λοιπόν, θα μπούνε νέα δεδομένα σε αυτή την παράταξη. Φαντάζομαι πως ο υποψήφιος δήμαρχος θα βάλει το στίγμα του.

Εκείνο που μου αρέσει εμένα και αυτό είχαμε κάνει, είναι .όλοι οι άνθρωποι που απαρτίζουν την παράταξη να βγάλουν μαζί το πρόγραμμα».

Στην συζήτηση που μπορείτε να ακούσετε ολόκληρη στο ηχητικό αρχείο που ακολουθεί μιλήσαμε με τον Νίκο Κοζυράκη

  • Για τις πρόσφατες πλημμύρες και την αντιμετώπιση τους από  το δήμο σε σύγκριση  με τις ανάλογες καταστροφές  που είχε να διαχειριστεί η παράταξη Πατεράκη και ο ίδιος ως Πολιτική Προστασία του δήμου

  • Τα σενάρια συνεργασίας των προοδευτικών κομμάτων στις εθνικές εκλογές

  • Το ΠΑΣΟΚ που επιστρέφει και το σκάνδαλο των υποκλοπών που το αφορά άμεσα

Τα Ακροδεξιά  κόμματα στην Ευρώπη και την Ελλάδα και η  πιθανότητα επανεισόδου τους στην Βουλή.

ΝΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ
Πηγή : Style 100Fm

Συνολικες προβολες σελιδας