Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2022

Σητεία: Τρεις εκπαιδευτικοί τραυματίστηκαν σε τροχαίο στο δρόμο για το σχολείο

 https://s1.neakriti.gr/images/1542x770/4/files/2022-09-16/4-34.jpg

Αν και του έκαναν σινιάλο με τα φώτα ο οδηγός του δεύτερου ΙΧ συγκρούστηκε με το όχημα τους

Ένα περίεργο τροχαίο σημειώθηκε την περασμένη εβδομάδα στο ΕΕΕΕΚ Σητείας με τρεις εκπαιδευτικούς να τραυματίζονται στον δρόμο για το σχολείο. Ειδικότερα,  οδηγός από το αντίθετο ρεύμα, μετά από στροφή, έπεσε πάνω στο αυτοκίνητο στο οποίο επέβαιναν οι τρεις εκπαιδευτικοί, παρά το γεγονός ότι του έκαναν σινιάλο με τα φώτα.

Όπως αναφέρει το e-messara, ο οδηγός υποστηρίζει ότι δεν έφταιγε αυτός, αλλά δεν ρώτησε τίποτα για την κατάσταση των εκπαιδευτικών ούτε πήγε να δει αν είναι καλά, σύμφωνα με όσα καταγγέλλει η εκπαιδευτικός Κατερίνα Τσικνάκη.

Το μήνυμα της εκπαιδευτικού Κατερίνας Τσικνάκη για το τροχαίο

Μια εβδομάδα μετά, αποφάσισα να δημοσιεύσω φωτογραφία από την μετωπική σύγκρουση που είχαμε με τρεις συναδέλφους εκπαιδευτικούς καθώς πηγαίναμε στο σχολείο μας, στο ΕΕΕΕΚ Σητείας.

Θα ήθελα να σας πω ότι στο τροχαίο είμαστε τρεις εκπαιδευτικοί, την Ειρήνη που έχει στο σπίτι της ένα μωρό 20 μηνών, την Ελπινίκη που με όλο όνειρα ξεκινάει την κοινή ζωή της με τον άνθρωπο που αγαπάει και εγώ που για τέταρτη χρονιά αφήνω τον άντρα μου και τα δύο παιδιά μου για να διδάξω παιδιά στην ειδική αγωγή.

Ο γιος μου φέτος δίνει πανελλήνιες και δεν θα μπορώ να τον βοηθήσω όσο θα ήθελα αφού τον περισσότερο χρόνο θα τον περάσω στο κρεβάτι…και πέστε μου τι να πω στους μαθητές μου που με περίμεναν για τρίτη χρονιά, με παίρνουν τηλέφωνο και κλαίνε. Είναι δύσκολο να αντιληφθούν το απρόοπτο και το μη αναστρέψιμο…. Θα ήθελα επίσης να πω ότι εμείς, οι μάχιμοι εκπαιδευτικοί αναπληρωτές Κρήτης θα αγωνιστούμε για ένα καλύτερο οδικό σύστημα στην Κρήτη, για εμάς και τα παιδιά μας αλλά και την υπεράσπιση της δικαιοσύνης προς το άτομο μας εφόσον υπήρχε ακατανόητη συμπεριφορά από τον άλλο οδηγό.

Το τροχαίο έλαβε χώρα στο δρόμο προς Σητεία μετά το χωριό Καβούσι όταν οδηγός από το αντίθετο ρεύμα μετά από στροφή μπήκε στο αντίθετο ρεύμα και ερχόταν κατά πάνω μας. Ακόμα και με σινιάλο με τα φώτα, δεν άλλαζε την πορεία προς εμάς… Τώρα είναι βέβαια σειρά της αστυνομίας να βρει τις ακριβές συνθήκες αλλά σίγουρα θα πρέπει να διερευνηθεί ψυχιατρικά και ψυχολογικά ο οδηγός οποίος περίμενε να φύγουν οι αυτόπτες μάρτυρες για να φωνάξει ότι δεν έφταιγε αυτός και ούτε μια φορά δεν ρώτησε την κατάσταση μας ή να έρθει να δει αν είμαι καλά μιας και εγώ ήμουν ξαπλωμένη στο πλάι του δρόμου….

Θα ήθελα να επισημάνω επίσης την σημαντικότητα της αύξησης μονίμων διορισμών κοντά στο τόπο κατοικίας και μείωση των αναπληρωτών. Το κράτος πρέπει να δώσει περισσότερα σχολεία και νοσοκομεία. Πυλώνες μιας πολιτισμένη χώρας.

Πηγή : Nέα Κρήτη

(φωτογραφία e-messara.gr)

Συνολικες προβολες σελιδας