Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2020

Τέλος εποχής για το κατάστημα του ΟΤΕ στην Σητεία

 

 Το κατάστημα της Cosmote έκλεισε και θα εξυπηρετούνται μόνο από Γερμανό ή τηλεφωνικά 13888.


18/5/2006 - 20/10/2020.
Όταν ήρθα στη Σητεία το 2008 από το κατάστημα ΟΤΕ Λιονταριών στο Ηράκλειο όπου εργαζόμουν, θυμάμαι ότι δεν με ήθελαν οι συνδρομητές για να τους εξυπηρετήσω και γύριζα σπίτι κλαίγοντας. Λέγοντας της μητέρας μου... "Μαμά δεν με προτιμάνε, επειδή είμαι νέος υπάλληλος!"
Και τότε πήρα έναν όρκο!
Ορκίστηκα στην ψυχή του μπαμπά μου πως δεν θα αφήσω κανέναν να πει ότι δεν αξίζω αυτή την θέση και πως όλοι θα έρχονται για μένα στον ΟΤΕ.
Σε όλα αυτά τα χρόνια βίωσα ευχάριστες και δυσάρεστες στιγμές. Βίωσα γκρίνια και ευγνωμοσύνη από όσους εξυπηρέτησα
Η σχέση μου με τους συνδρομητές έγινε τόσο δυνατή γιατί είχε σαν βάση την εμπιστοσύνη αμφίδρομα.
Υπήρξαν πελάτες που μου εμπιστευόταν τα χρήματα τους, για να τους βάζω κάρτα, ώστε να μην χαθεί ο αριθμός τους αφού θα έλειπαν στο εξωτερικό.
Υπήρχαν συνδρομητές που μου έστελναν mail με τα στοιχεία τους και ερχόταν να πάρουν και να υπογράψουν το συμβόλαιο μετά.
Υπήρξαν άνθρωποι που μου έφερναν δώρα, καφέ, κάτι να φάω που ειμαι όρθια όπως έλεγαν ακόμα και άνθρωποι μονάχα για μια Καλημέρα κουκλα μου.
Έπειτα από 14, 5 χρόνια λοιπόν και κλείνοντας πια αυτός ο κύκλος νιώθω περήφανη για τον εαυτό μου και τις υπηρεσίες που πρόσφερα σε όλους εσάς! Αισθάνομαι περήφανη που τα τελευταία χρόνια η πόλη μας είχε να πει κάτι καλό για την Λίτσα του ΟΤΕ.
Αισθάνομαι περήφανη που σήμερα στο κλείσιμο του καταστήματος μας λαμβάνω τέτοια μηνύματα από ανθρώπους που δεν μπορώ πλέον να εξυπηρετήσω.
Σας ευχαριστώ όλους για την αγάπη και την εμπιστοσύνη σας στο πρόσωπο μου! Ευχαριστω και όλους τους συναδέλφους με τους οποίους συνεργάστηκα αυτά τα χρόνια Θέλω να ξέρετε ότι πάντα έδινα κάτι από την ψυχή μου για να έχετε την καλύτερη εμπειρία, ανεξαρτήτου αποτελέσματος. 💗💗 Λίτσα ΟΤΕ ΣΗΤΕΊΑΣ 20 Οκτωβρίου 2020



Πηγή : SitiaFm 95.5

Συνολικες προβολες σελιδας