Παρόλο που επίσημες ανακοινώσεις, δεν υπάρχουν ακόμα,φαίνεται πως η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας πετά έξω από το πρόγραμμα του Διαχειριστή Ελληνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου (ΔΕΣΦΑ) τα συγκεκριμένα έργα,με την επίκληση του κόστους μεταφοράς που θα επιβαρύνει τους κατοίκους του νησιού´
Όμως, αυτή η επιλογή, αφήνει «ανοιχτό παράθυρο» στου ιδιώτες που θα μπορούν να δραστηριοποιηθούν για την παροχή φυσικού Αερίου, με δεδομένη την υποχρέωση της αντικατάστασης των ντιζελοκίνητων μηχανημάτων, με άλλα «καθαρής ενέργειας».
Για την Κρήτη το πλάνο που φαίνεται πως δεν εγκρίθηκε αφορά στη μεταφορά «εικονικά» αερίου από το νησί της Ρεβυνθούσας στον Αθερινόλακκο.
Οι εργαζόμενοι εκεί, εκατό μόνιμοι, 40 περίπου με οχτάμηνες συμβάσεις και κάποιοι ακόμα με εργολαβίες, παρέχουν το 50% της συνολικής ενέργειας του νησιού, δουλεύοντας σε 24ωρη βάση , ενώ προετοιμάζονται και για την πρώτη φάση της μικρής διασύνδεσης της Κρήτης με την υπόλοιπη Ελλάδα αρχικά και στη συνέχεια για τη μεγάλη.
Για όλα αυτά τα θέματα, προετοιμάζονται συναντήσεις με τους αρμόδιους υπουργούς αλλά και τον Υπουργό Ναυτιλίας Γ. Πλακιωτάκη.
ΝΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ
Πηγή : Style 100Fm