Δελτίο Τύπου για την τοποθέτηση του δημοτικού συμβούλου της Λαϊκής Συσπείρωσης Σίμου Συμεωνίδη στο Δημοτικό Συμβούλιο Σητείας:
Την Τετάρτη 4 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε το Δημοτικό Συμβούλιο Σητείας με θέματα:- Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με το σχεδιασμό του Β.Ο.Α.Κ.
- Συζήτηση και λήψη απόφασης για την ενδεχόμενη παραχώρηση του αεροδρομίου Σητείας σε ιδιωτική εταιρεία εκμετάλλευσης.
Κλείνοντας την τοποθέτηση για το 1ο θέμα του ο κομμουνιστής δημοτικός σύμβουλος τόνισε ότι: «κριτήριο ανάπτυξης για εμάς, είναι η ασφαλής, δωρεάν, σύγχρονη μετακίνηση των πολλών και όχι το κέρδος των λίγων και για αυτό τονίζουμε ότι είναι άμεση ανάγκη ο λαός, οι εργαζόμενοι της Κρήτης να ορθώσουν το ανάστημά τους. Μαζί με όλα τα άλλα προβλήματα της καθημερινής τους ζωής που έχουν να αντιμετωπίσουν,να οργανώσουν την πάλη τους και να απαιτήσουν την κατασκευή ενός σύγχρονου ασφαλούς οδικού δίκτυου από άκρη σε άκρη του νησιού, ελεύθερης πρόσβασης, χωρίς διόδια ή άλλης μορφής εκμετάλλευση και δανεισμό, με προστασία του περιβάλλοντος και με αποκλειστική χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό»
Στο δεύτερο θέμα, μετά και την συμφωνία όλων των επικεφαλής των άλλων παρατάξεων για ενδεχόμενη παραχώρηση του αεροδρομίου Σητείας, ο δημοτικός σύμβουλος της Λαϊκής Συσπείρωσης Σ.Συμεωνίδης σχολίασε: «Δεν θα σας κρύψω ότι μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση η τόσο μεγάλη ευκολία που είχατε όλοι οι επικεφαλής των άλλων παρατάξεων να εκφράσετε την συμφωνία σας για ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου Σητείας. Τα περί ανταλλαγμάτων, προσυμβατικών ελέγχων, όρων που πρέπει να μπουν και άλλα ευχολόγια που ειπώθηκαν είναι η απαραίτητη γαρνιτούρα αλλά το κυρίως πιάτο δεν αλλάζει.»
Στη συνέχεια τόνισε: «Αποκρύψατε, όλοι σας, την αρνητική εμπειρία από τις ως τώρα ιδιωτικοποιήσεις και ιδίως αυτής προς την FRAPORT. Μήπως ξεχάσατε τι είχε γίνει με τους πυροσβέστες. Έχει αποδειχθεί ότι το τίμημα που κατέβαλε το γερμανικό μονοπώλιο ήταν τζάμπα επί της ουσίας. Οι όποιες παρεμβάσεις έγιναν από την εταιρεία αποδείχτηκε ότι θα μπορούσαν να είχαν χρηματοδοτηθεί από τους ίδιους τους οργανισμούς και θα γινόταν πολύ νωρίτερα από τα 40 χρόνια απόσβεση. Κρύβετε ότι ήδη έχουν φανεί οι συνέπειες στα εργασιακά δικαιώματα των εργαζομένων, στην εντατικοποίηση της εργασίας, απολύσεις κ.α. Μία πιθανή ιδιωτικοποίηση θα φέρει αύξηση των εισητηρίων, θα ανεβάσει το κόστος μεταφοράς. Ακόμα και η ασφάλεια των πτήσεων δεν θα είναι δεδομένη αφού η λογική του μέγιστου κέρδους από τον ιδιώτη επενδυτή θα επιτυγχάνεται και εις βάρος της ασφάλειας(…)Ισχύει βέβαια ότι οι προθέσεις του επενδυτή μπορεί να είναι η απαξίωση του αεροδρομίου για διάφορους λόγους ή έστω η αναστολή λειτουργίας»
Ολοκλήρωσε την τοποθέτηση του λέγοντας: «Εμάς η αντίληψη μας ως γνωστόν είναι τελείως διαφορετική, μιλάμε για κοινωνικοποίηση των στρατηγικών υποδομών και των κλάδων στρατηγικής σημασίας σε όλη τη χώρα αρα και εδώ στην Κρήτη, στη Σητεία. Για αυτό το λόγο εμείς σήμερα καλούμε το λαό να υπερασπιστούμε υποδομές στρατηγικής σημασίας όπως είναι και το αεροδρόμιο και να απαιτήσουμε την εξασφάλιση ασφαλής και φθηνής μετακίνησης, όλο το χρόνο, ανθρώπων και εμπορευμάτων»
Πηγή : Ανατολή