Πέμπτη 1 Αυγούστου 2019

Στον Γ. Πλακιωτάκη οι λιμενικοί της Ανατολικής Κρήτης

https://cdn.cretalive.gr/_largeImage/plakiotakislimenikoi.jpg?mtime=20190731121831Στη συνάντηση, όπως ανακοινώθηκε, επικράτησε θετικό κλίμα και διάθεση και από τις δύο πλευρές να υπάρξει αγαστή συνεργασία.Στον Γ. Πλακιωτάκη οι λιμενικοί της Ανατολικής Κρήτης
Η Ένωση Προσωπικού Λιμενικού Σώματος Ανατολικής Κρήτης την 30-07-2019 πραγματοποίησε στον Πειραιά συνάντηση με τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ Πλακιωτάκη Ιωάννη.

Στη συνάντηση, όπως ανακοινώθηκε, επικράτησε θετικό κλίμα και διάθεση και από τις δύο πλευρές να υπάρξει αγαστή συνεργασία.
Συζητήθηκαν, σε άριστο κλίμα, εφ-όλης της ύλης τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. αλλά και η ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΚΡΗΤΗΣ.
Ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στα κάτωθι:
1) Στα προβλήματα που έχουν προκύψει στο Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. με τις αυξημένες αρμοδιότητες στον αιγιαλό και παραλία μετά την ψήφιση του Ν.4597/2019.
2) Στην επιτακτική ανάγκη ίδρυσης Λιμενικού Τμήματος εντός του λιμένα Ηρακλείου.
3) Στην επανίδρυση Λιμενικού Σταθμού Καστρίου.
4) Στην αναβάθμιση του Λιμενικού Φυλακίου της Ελούντας σε λιμενικό τμήμα.
5)Στο στεγαστικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηρακλείου.
6) Στο στεγαστικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει το Λιμεναρχείο Σητείας.
7) Στην ενίσχυση όλων των λιμενικών αρχών Ανατολικής Κρήτης με προσωπικό καθώς και με νέα χερσαία και πλωτά μέσα.
8) Στην Αναγκαιότητα άμεσων προσλήψεων νέων στελεχών που θα περιλαμβάνει και ικανό αριθμό κυβερνητών-Μηχανικών Ε.Ν.
9) Την άμεση δημιουργία Σ.Ε.Α.Λ.Σ. για την ενίσχυση των Κλιμακίων Ειδικών Αποστολών.
10) Την αναγκαιότητα εκπαίδευσης Πυροτεχνουργών-συνοδών Κ9 ανίχνευσης εκρηκτικών υλών για την ενίσχυση Ν. Κρήτη.
Επίσης συζητήθηκε και το πρόβλημα που εντοπίζεται στην καθυστέρηση χορήγησης προκαταβολής οδοιπορικών εξόδων σε στελέχη ΚΕΑ όπου μετακινούνται για υπηρεσία στο Ανατολικό Αιγαίο.
Ο κύριος υπουργός άκουσε με ιδιαίτερη προσοχή όλα τα παραπάνω προβλήματα, κατανόησε και αναγνώρισε το δίκαιο των αιτημάτων μας και μας ζήτησε συνεχή ενημέρωση επί των θεμάτων.
Για όλα τα ανωτέρω επιδόθηκε ενημερωτικό υπόμνημα.
Στον Γ. Πλακιωτάκη οι λιμενικοί της Ανατολικής Κρήτης
ΤΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ
Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ,
Η Ένωση Προσωπικού Λιμενικού Σώματος Ανατολικής Κρήτης με το παρόν ενημερωτικό υπόμνημα σας μεταφέρει θέματα που αντιμετωπίζει το Λιμενικό Σώμα – Ελληνική Ακτοφυλακή καθώς και οι Λιμενικές Αρχές των Νομών Ηρακλείου και Λασιθίου τις οποίες εκπροσωπούμε ως θεσμικό όργανο.
Στο πλαίσιο της καλής συνεργασίας γνωρίζοντας τις ευαισθησίες σας όσον αφορά την δομή, οργάνωση και την εύρυθμη λειτουργία του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και των Λιμενικών Αρχών υπαγωγής μας, παρακαλούμε να λάβετε υπόψη τα παρακάτω:
Μετά την ψήφιση του νόμου 4597/19 θεσμοθετήθηκαν πλέον ευρύτατες αρμοδιότητες για το λιμενικό σώμα καθώς μεταξύ άλλων καθιδρύεται καθ´ ύλην και λειτουργική αρμοδιότητά του, επί του Αιγιαλού και της Παραλίας αναγνωρίζοντας και απονέμοντας δυνατότητα επιβολής διοικητικών κυρώσεων αλλά και κίνησης όλου του μηχανισμού ποινικής καταστολής. Έτσι λοιπόν διευρύνονται οι αρμοδιότητες του Σώματος, εμβαθύνεται η ευθύνη μας απέναντι στο Κράτος και τον πολίτη, αποκτά ακόμη πιο βαρύνουσα θέση η παρουσίας μας χωρίς όμως αντίστοιχα να προηγηθεί καμία πρόσληψη αλλά και καμία εκπαίδευση του προσωπικού σε πολλά θέματα. Προτείνεται η κατάργηση του άρθρου που αφορά τις αρμοδιότητες του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. ως προς την ποινική διαδικασία.
Μετά τις πρόσφατες νομοθετικές επιλογές κι εξελίξεις είναι κάτι παραπάνω από αναγκαίο πλέον, να υπάρξει αντίστοιχης σοβαρότητας εκπαίδευση επί αστυνομικής φύσεως ζητημάτων τόσο στη χρήση των όπλων (τεχνική, βολές) , τακτικές χειροπέδησης , ατομικής τακτικής και αυτοάμυνας κ.α.
Να τονισθεί ιδιαίτερα ότι οι υπηρεσίες της Ανατολικής Κρήτης το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηράκλειου, το Λιμεναρχείο Αγίου Νικολάου, το Λιμεναρχείο Ιεράπετρας, το Λιμεναρχείο Σητείας , οι σταθμοί και τα τμήματα Ανατολικής Κρήτης έχουν να πραγματοποιήσουν εκπαιδευτικές βολές από το έτος 2003 ήτοι έχουν περάσει 16 χρόνια έκτοτε!
Καλό θα είναι το Αρχηγείο του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. να μεριμνήσει και να οργανώσει ένα κλιμάκιο από το αρμόδιο γραφείο εκπαίδευσης που μέσα από επισκέψεις στις κατά τόπους λιμενικές αρχές όπως το έκαναν και πριν τους Ολυμπιακούς αγώνες να εκπαιδεύουν το προσωπικό. Η εξέλιξη και ο εκσυγχρονισμός ενός Σώματος όπως αυτό της μεγάλης οικογένειας του Λιμενικού δεν είναι μια αυτόματη διαδικασία παρά επιτυγχάνεται μόνο μέσα από τη συνεχόμενη σοβαρή εκπαίδευση του προσωπικού με υποστήριξη υλικοτεχνικών μέσων και χορήγηση επιχειρησιακού και ατομικού εξοπλισμού, που εδώ και 15 και άνω χρόνια έχει να μας χορηγήσει έστω μία στολή ή ένα ζευγάρι άρβυλα.
Είναι ανάγκες που πρέπει να μας προβληματίσουν όλους αν ονειρευόμαστε ένα μεγάλο και ισχυρό Λιμενικό Σώμα.
Με το ΦΕΚ 2212 Β΄/12-08-2014 και Αριθμ. Φακ.Σχεδ. 214.1/9068 έγινε η Κύρωση του αριθμ. 78/2014 Κανονισμού «Οργανική σύνθεση και κατανομή του προσωπικού του Λ.Σ.−ΕΛ.ΑΚΤ. στις περιφερειακές υπηρεσίες του Λ.Σ.−ΕΛ.ΑΚΤ. και στη Μόνιμη Ελληνική Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης» ο οποίος εξεδόθη από τον Αρχηγό Λ.Σ.−ΕΛ.ΑΚΤ.
Στις περισσότερες Λιμενικές Αρχές που εκπροσωπούμε έγινε μείωση των οργανικών θέσεων ενδεικτικά αναφέρουμε Κ.Λ. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ , Λ/Χ ΣΗΤΕΙΑΣ.
Με το ΦΕΚ 2993 Β΄/05-11-2014 και Αριθ. Φ. 214.1/2014/Σχ. 11685 A΄ με το οποίο Κυρώνεται ο υπ’ αριθ. «79/2014» Κανονισμός «Οργανική σύνθεση και κατανομή του προσωπικού του Λ.Σ.−ΕΛ.ΑΚΤ. στις Κεντρικές Υπηρεσίες του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου και σε Υπηρεσίες εκτός του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου», ο οποίος εξεδόθη από τον Αρχηγό Λ.Σ.−ΕΛ.ΑΚΤ.
Με το ΦΕΚ 125 Α΄/29-05-2014 ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 81 Αναδιάρθρωση Περιφερειακών Διοικήσεων Λιμενικού Σώματος − Ελληνικής Ακτοφυλακής (Λ.Σ.−ΕΛ.ΑΚΤ.) και Λιμενικών Αρχών και ρύθμιση θεμάτων στελέχωσης αυτών.
Με το ανωτέρω ΦΕΚ καταργήθηκε ο Λ/Σ ΚΑΣΤΡΙΟΥ ΒΙΑΝΝΟΥ, όπου με την παύση λειτουργίας του προστέθηκε η περιοχή αρμοδιότητάς του στο Λ/Σ ΚΑΛΩΝ ΛΙΜΕΝΩΝ. Λόγω του κακού οδικού δικτύου και του μεγάλου ορεινού της όγκου, δυσχεραίνει την άμεση και πιο αποτελεσματική αστυνόμευση. Επίσης η οργανική σύνθεση του Λιμενικού Σταθμού Καλών Λιμένων δεν αυξήθηκε.
7Η ΠΕ.ΔΙ.Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
Αποκατάσταση της οργανικής σύνθεσης της υπηρεσίας.
ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
1.- Η αναγκαιότητα εξεύρεσης λύσης, στο στεγαστικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει το Κ.Λ. Ηρακλείου είναι επιβεβλημένη καθώς είναι εμφανής η έλλειψη χώρων καθώς και η ακαταλληλότητα του κτιρίου σε πρόσβαση ΑΜΕΑ, αλλά και κτιριακών υποδομών.
Προτείνουμε την μεταστέγαση του σε νέο ανεγερθέν κτίριο, το οποίο μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω master plan Οργανισμού Λιμένα Ηρακλείου, ώστε να πληροί τις σχετικές προδιαγραφές - προϋποθέσεις για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη.
2.- Αντικατάσταση ΠΛΣ 119 με άλλο αντίστοιχου τύπου σκάφους πιο εκσυγχρονισμένο. Η κατανομή του αμοιβού πληρώματος του σε γραφεία του Κ.Λ.Η. έχει ως αποτέλεσμα ουσιαστικά την επάνδρωση του με ένα πλήρωμα.
3.- Το Κλιμάκιο Ειδικών Αποστολών του Κ.Λ. Ηρακλείου αντιμετωπίζει προβλήματα έλλειψης προσωπικού, υλικοτεχνικού εξοπλισμού, καθώς και πυροτεχνουργού με βάση την πιστοποίηση του ISPS λιμένα Ηρακλείου, ο οποίος καθορίζει τα υψηλά μέτρα ασφαλείας. Επίσης στερείται σκύλου ανίχνευσης εκρηκτικών υλών.
4.- Απαραίτητη είναι η στελέχωση του Γραφείου Ασφαλείας με προσωπικό, για την καλύτερη - αποτελεσματικότερη, αντιμετώπιση - καταπολέμηση της έξαρσης του φαινομένου των ναρκωτικών αλλά και άλλων παράνομων πράξεων. Αποτέλεσμα των ανωτέρω είναι η εξοντωτική υπεραπασχόληση του υπάρχοντος προσωπικού.
5.-Επιτακτική είναι η ίδρυση Λιμενικού Τμήματος εντός Λιμένα Ηρακλείου λόγω της μεγάλης επιβατικής κίνησης που έχει το λιμάνι του Ηρακλείου και βρίσκεται στα πρώτα λιμάνια της χώρας σε κίνηση επιβατών και οχημάτων.
6.-Κρίνεται αναγκαία η επανίδρυση του Λ/Σ Καστρίου Βιάννου.
Λ/Χ ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ
1.- Το πρόβλημα της υποστελέχωσης στο Λ/Χ Αγίου Νικολάου είναι τεράστιο, έχει φτάσει πλέον τους υπηρετούντες στα όρια τους, οι οποίοι χωρίς ρεπό, καλούνται να βγάλουν εις πέρας μια δύσκολη καλοκαιρινή σεζόν. Οι πολίτες της περιοχής έχουν αγανακτήσει επειδή δεν εξυπηρετούνται άμεσα.
2.- Το Λ/Χ Αγίου Νικολάου λόγω της γεωγραφικής του θέσης και των δεκάδων χιλιάδων τουριστών που παραθερίζουν κάθε καλοκαίρι στην περιοχή αλλά και της μεγάλης ακτογραμμής (120 χλμ.) χρίζει άμεσα διάθεσης επιχειρησιακών χερσαίων και πλωτών μέσων. Το Ν/Γ 515 που εδρεύει στον Άγιο Νικόλαο είναι σε συγκεκριμένο επιχειρησιακό σχεδιασμό και το αντικείμενο του διαφορετικό από αυτό που απαιτεί μια περιοχή με τόσες χιλιάδες τουρίστες αλλά και με παράνομη αλιεία η οποία αντιμετωπίζεται πλέον με γρήγορα σκάφη.
3.-Λόγω του μεγάλου αριθμού των θερινών επισκεπτών που επισκέπτονται τον Άγιο Νικόλαο και τη ν. Σπιναλόγκα επιβάλλεται η αναβάθμιση του Λιμενικού Φυλακίου Ελούντας σε Λιμενικό Τμήμα με αντίστοιχη στελέχωση.
Λ/Χ ΣΗΤΕΙΑΣ
1.- Μη επαρκής αστυνόμευση της περιοχής δικαιοδοσίας λόγω μεγάλης έκτασης. Ο χρόνος μετάβασης για την αντιμετώπιση περιστατικών σε απομακρυσμένες περιοχές δικαιοδοσίας με περιπολικό όχημα ανέρχεται σε πάνω από μία (01) ώρα, ενώ με περιπολικό σκάφος μία ώρα.
2.- Η διάθεση ενός ακόμα νέου οχήματος θα καλύψει πλήρως τις ανάγκες της Υπηρεσίας καθώς το μεγαλύτερο μέρος της ακτογραμμής είναι δύσβατο.
3.- Κρίνεται αναγκαία η διάθεση φουσκωτού ταχύπλοου σκάφους για την πλήρη αστυνόμευση παράνομης αλιείας, λαμβανομένου υπόψη τα μικρά βάθη πλησίον της ακτογραμμής όπου συνήθως λαμβάνει χώρα αυτή και δε δύναται να προσεγγίζει το υφιστάμενο περιπολικό σκάφος, αλλά και για την αντιμετώπιση των λοιπών παράνομων δραστηριοτήτων.
4.- Εκ της υπάρχουσας σύνθεσης τέσσερις (04) είναι τοποθετημένοι στο ΠΛΣ 148, ενώ διατίθενται επιπλέον σε αυτό δύο (02) άτομα για κάλυψη των υπηρεσιακών αναγκών του και συμπλήρωση της οργανικής του σύνθεσης.
5.- Το κτίριο στέγασης δεν επαρκεί και δεν υπάρχει δυνατότητα διαμόρφωσης απαραίτητων χώρων στρατωνισμού, κρατητηρίου.
6.- Δεν υφίσταται συμβεβλημένο φαρμακείο στην περιοχή.
7.-Εξαιτίας μη επαρκούς αστυνόμευσης της περιοχής δικαιοδοσίας, έλλειψης κατάλληλου εξοπλισμού & μέσων (συσκευών εντοπισμού εκρηκτικών μηχανισμών – ναρκωτικών – συστήματος ελέγχου χειραποσκευών [x-ray] – εκπαιδευμένων σκύλων κ.λ.π.) δε δύναται να εφαρμοστεί επαρκής αντεγκληματική πολιτική.
8.- Λόγω της γεωγραφικής θέσης της Υπηρεσίας πρέπει να επανεξεταστεί η εγκατάσταση Ηλεκτρονικού Συστήματος Παρακολούθησης Θαλάσσιας Κυκλοφορίας VTS (Vessel Traffic Services), η ανάγκη του οποίου στην περιοχή της Σητείας είχε διαπιστωθεί στο πλαίσιο ανάπτυξης του Εθνικού Συστήματος Θαλάσσιας Κυκλοφορίας Πλοίων (VTMIS) και δεν υλοποιήθηκε.
Λ/Χ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
Ένα από τα κυριότερα προβλήματα είναι η έλλειψη προσωπικού (υποστελέχωση). Το πρόβλημα γίνεται πιο έντονο ειδικά την καλοκαιρινή περίοδο όπου διακινούνται από το Λιμάνι της Ιεράπετρας προς νήσο Χρυσή περίπου 70.000 περιηγητές - ταξιδιώτες.. Προτείνεται η ενίσχυση της Υπηρεσίας με προσωπικό.
Επιτακτική ανάγκη για τις Υπηρεσίες της Ανατολικής Κρήτης τις οποίες και αντιπροσωπεύουμε είναι η αντιμετώπιση των θεμάτων που έχουν προκύψει και προς τούτο κρίνουμε απαραίτητα τα παρακάτω:
Την δημιουργία καταλλήλων, ασφαλών χώρων κράτησης και φύλαξης κρατουμένων που να καλύπτουν τις σχετικές προδιαγραφές που να μην αποτελεί μια μόνιμη απειλή πάνω από τα κεφάλια όλων των συναδέλφων. Αφενός μεν απαιτείται περισσότερο προσωπικό για την φύλαξή, έστω και προσωρινή, αφετέρου εκτίθεται μόνιμα και απρόκλητα τόσο η σωματική ακεραιότητα των συμμετεχόντων συναδέλφων όσο και η επαγγελματική υπόσταση αυτών καθώς ενέχει ο κίνδυνος απόδρασης κρατουμένων με συνέπεια την ποινική και πειθαρχική τους δίωξη.
Την στελέχωση με επάρκεια τόσο σε αριθμό όσο και ειδικότητα του προσωπικού στα ΠΛΣ, τουλάχιστον διπλών πληρωμάτων, προκειμένου ανταποκριθούν πλήρως και με ασφάλεια στην πλέον αυξημένη και συνεχώς διευρυνόμενη επιχειρησιακή δράση τους, όπως αυτή έχει πλέον διαμορφωθεί. Η αντιμετώπιση του κύματος της Λαθρομετανάστευσης και η προστασία των θαλάσσιων συνόρων, η μόνιμη και συνεχής ενασχόληση επί θεμάτων Αλιείας, η προστασία του θαλασσίου περιβάλλοντος, η έρευνα - διάσωση – προστασία του τουρισμού και του πολίτη, η πρόληψη και καταστολή κάθε αδικήματος καθώς και η συνεχής ανθρωπιστική τους προσφορά μέσω της μεταφοράς - διακομιδής ασθενών - τραυματιών, έχουν εξαντλήσει πλήρως το ενασχολούμενο προσωπικό, αφού τα ανωτέρω σκάφη περιπολούν καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ώρου.
Λόγω των ανωτέρω, αποτελεί μονόδρομος η άμεση ενίσχυση του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. τόσο σε ικανό αριθμό όσο και σε εξειδικευμένο προσωπικό καθώς και σε υλικοτεχνικό εξοπλισμό. Επίσης λαμβάνοντας υπόψιν τη βούλησή σας (με πρόσφατη απόφασή σας δημιουργώντας ομάδα εργασίας) για επίλυση του προβλήματος των οργανικών θέσεων του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. το οποίο αποτελεί ζήτημα μείζονος σημασίας και την ανακατανομή των οργανικών θέσεων ζητάμε με την ευκαιρία αυτή να εφαρμοστεί δίκαια σε Υπηρεσίες που υπάρχει πραγματική ανάγκη λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω.
Αιτείται
ο πραγματικά υπηρετηθείς χρόνος ευδόκιμου προϋπηρεσίας στο Λιμενικό Σώμα ως Λ/Φ, με ανώτερο όριο τα τρία (03) έτη, τα οποία ετίθεντο ως ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ για το δικαίωμα συμμετοχής (Απαραίτητο προσόν) των προερχομένων εκ Λ/Φ στις προκηρύξεις διαγωνισμών κατάταξης Υπαξιωματικών Λ.Σ., για τα έτη 1996 και έπειτα να υπολογίζεται και να προσμετράται ως χρόνος παραμονής στον κατεχόμενο βαθμό Α/Ξ Λ.Σ. των προερχομένων εκ της κατηγορίας αυτής για την συμπλήρωση του απαιτούμενου χρόνου παραμονής, για την προαγωγή και λήψη του επόμενου βαθμού Α/Ξ Λ.Σ..
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 19 ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Λ.Σ. (Ν.3079/2002 ΦΕΚ 311Α/2002) Η’ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 8 Π. Δ. 81/2012 ΦΕΚ 139Α /2012
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 19 ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Λ.Σ. (Ν.3079/2002 ΦΕΚ 311Α/2002) Η’ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 8 Π. Δ. 81/2012 ΦΕΚ 139Α /2012
Ο πραγματικά υπηρετηθείς χρόνος ευδόκιμου προϋπηρεσίας στο Λιμενικό Σώμα ως Λ/Φ, το οποίο απαιτούνταν ως προσόν υποχρεωτικά, για την εισαγωγή υποψηφίων Λ/Φ στη Σ.Δ.Υ.Λ.Σ. με ανώτερο όριο τα τρία (03) έτη, υπολογίζεται και προσμετράται ως χρόνος παραμονής στον κατεχόμενο βαθμό για τους Α/Ξ Λ.Σ. εκ ΔΥΛΣ για την συμπλήρωση του μέγιστου απαιτούμενου χρόνου παραμονής για την προαγωγή και λήψη του επόμενου βαθμού Α/Ξ Λ.Σ. Οι ανωτέρω μετά την προαγωγή τους τίθενται αυτομάτως στο τέλος της οικείας επετηρίδας.
ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ
Ως απαραίτητο προσόν για τους υποψηφίους υπηρετούντες από το 1996 έως και το 2000 ως Λ/Φ στο Λ.Σ. συμμετέχοντες στους διαγωνισμούς κατάταξης στην Σ.Δ.Υ.Λ.Σ. ήταν η ευδόκιμη υπηρεσία στο Λ.Σ. τριών (03) ετών.
Ειδικότερα για τους υπηρετούντες ως Λ/Φ έως το έτος 2000 απαιτείτο τριετής (03) προϋπηρεσία ενώ από το έτος 2001 (Ν. 2935/01) οριοθετείται προϋπόθεση ετήσιας προϋπηρεσίας ως Λ/Φ για τους κατέχοντες τίτλο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και καταργείται η προϋπόθεση του χρόνου προϋπηρεσίας για τους πτυχιούχους Α.Ε.Ι. .
Οι οργανικές θέσεις των Υ/Ξ και Α/Ξ Λ.Σ. προερχομένων εκ Σ.Δ.Υ.Λ.Σ. είναι κοινές για όλες τις υποκατηγορίες (Πτυχιούχοι, δευτεροβάθμια εκπαίδευση) ενώ από το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο (Ν. 3079/2002, Π.Δ. 81/2012) επιφυλάσσεται διαφορετική αντιμετώπιση ως προς την εξέλιξή τους στους Υπαξιωματικούς και Αξιωματικούς προερχομένους από αυτή. Οι απόφοιτοι Υ/Ξ και Α/Ξ της Σ.Δ.Υ.Λ.Σ. κάτοχοι πτυχίου τριτοβάθμιας εκπαίδευσης προάγονται στον ελάχιστο προβλεπόμενο χρόνο θεωρούμενοι υπεράριθμοι στις οικείες επετηρίδες ενώ επί του πρακτέου οι υπόλοιποι Υ/Ξ και Α/Ξ απόφοιτοι της ιδίας σχολής προάγονται στον μέγιστο προβλεπόμενο χρόνο.

Η προϋπόθεση της ευδόκιμου προϋπηρεσίας για την συμμετοχή των υποψηφίων προερχομένων εκ Λ/Φ η οποία υπηρετήθηκε στο Λ.Σ. κατά κάποιον τρόπο υπό δοκιμή και κρίση για την μετάβαση τους στην επόμενη παραγωγική σχολή Λ.Σ. δεν δίνει την ευκαιρία σε πολλά στελέχη Α/Ξ Λ.Σ. της κατηγορίας αυτής να τύχουν των προβλεπομένων καταληκτικών βαθμών Α/Ξ Λ.Σ.
Για τους παραπάνω λόγους αιτείται η αναγνώριση και η προσμέτρηση βαθμολογικά στους βαθμούς Α/Ξ Λ.Σ. του πραγματικά υπηρετηθέντος χρόνου ευδόκιμου προϋπηρεσίας στο Λιμενικό Σώμα ως Λ/Φ, με ανώτερο όριο τα τρία (03) έτη τα οποία ετίθεντο ως υποχρεωτική προϋπόθεση για το δικαίωμα συμμετοχής των προερχομένων εκ Λ/Φ στις προκηρύξεις διαγωνισμών κατάταξης Υπαξιωματικών Λ.Σ.
Άλλωστε κάτι ανάλογο έχει ήδη συντελεστεί στο Λ.Σ. με την βαθμολογική αναγνώριση του χρόνου στρατιωτικής θητείας καθώς και της πενταετούς στρατιωτικής προϋπηρεσίας των προερχομένων από Ο.Π.Υ. και Ε.Π.Υ.. Επιπλέον η ενδεχόμενη ικανοποίηση αυτού του αιτήματος καθώς ήδη υπολογίζεται μισθολογικά δεν προκαλεί καμιά οικονομική επιβάρυνση του προϋπολογισμού μισθοδοσίας.

Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την προσπάθεια που θα καταβάλλετε για τα θέματα που απασχολούν το προσωπικό των Υπηρεσιών προκειμένου να συνεχίσει να εκτελεί με υψηλό αίσθημα ευθύνης και αυταπάρνηση τα καθήκοντά του.

Πηγή : Creta live

Συνολικες προβολες σελιδας