Ισχυρή η ζήτηση των τουριστών για νέες εμπειρίες διακοπών, σύμφωνα με την Kuoni
Στους 25 κορυφαίους προορισμούς διακοπών για το 2019, βάσει της
αύξησης που παρουσιάζουν στον αριθμό κρατήσεων για διακοπές την εφετινή
χρονιά, συγκαταλέγεται η Ελλάδα και η Κρήτη, σύμφωνα με έρευνα της
εταιρίας πολυτελών διακοπών Kuoni «Worldwide Travel Report».
Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, η Ελλάδα βρίσκεται στην 23η θέση της κατάταξης των κορυφαίων προορισμών για το 2019. Ενώ, σε επίπεδο Ευρώπης, η Ελλάδα είναι δεύτερη πιο περιζήτητη επιλογή μετά την Ιταλία.
Στο εν λόγω πρόγραμμα, η Kuoni έχει ήδη προσθέσει νέα ξενοδοχεία στην Κρήτη, την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και τις Σποράδες, ενώ οι ελληνικοί προορισμοί που παρουσιάζουν αυξημένη ζήτηση είναι η Ρόδος και η Κέρκυρα. Μάλιστα η δεύτερη φαίνεται να έχει λάβει μεγάλη προβολή στο εξωτερικό, χάρη στην επιτυχημένη βρετανική σειρά του ΙΤV, The Durrells.
Τι είναι ο τουρισμός πολυτελείας;
Όπως αναφέρει η έρευνα της Kuoni, στην αγορά τουρισμού πολυτελείας δεν συγκαταλέγεται ένας προορισμός μόνο με βάση τον… ήλιο του, αλλά ένας προορισμός που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για πολιτιστικά ταξίδια και «κουλ ατμόσφαιρα».
Τι ζητούν οι σημερινοί τουρίστες από τις διακοπές τους;
Σε επίπεδο γενικότερων τάσεων, η Kuoni εντοπίζει αύξηση των κρατήσεων διακοπών που προσφέρουν στους ταξιδιώτες τη δυνατότητα να αποκτήσουν νέες δεξιότητες και εμπειρίες που διευρύνουν τους ορίζοντες γνώσης και κατανόησής τους.
Το 34% των ταξιδιωτών αναφέρουν ότι ο λόγος για να αλλάξουν τις συνήθειες ταξιδιωτικής κράτησης, είναι η επιθυμία τους να διευρύνουν τους ορίζοντές τους και να δοκιμάσουν κάτι καινούριο στις διακοπές. Η τουριστική βιομηχανία ανταποκρίνεται στη ζήτηση αυτή προσφέροντας όλο και πιο δημιουργικές εμπειρίες που εμπλουτίζουν τα ταξίδια και τις ζωές των ταξιδιωτών.
Το 70% των ταξιδιωτών πιστεύει ότι οι λόγοι κράτησης διακοπών έχουν αλλάξει με την πάροδο των χρόνων, και το 46% απέδωσε την τάση αυτή στο γεγονός ότι προσφέρονται πλέον πολύ περισσότερες επιλογές ταξιδιών με μεγάλο εύρος δραστηριοτήτων και εργαστηρίων. Σχεδόν τα τρία τέταρτα έκαναν τουλάχιστον μια φορά διακοπές ως ενήλικες κατά τις οποίες είχαν τη δυνατότητα να μάθουν κάτι καινούριο, συμφωνώντας ότι οι διακοπές αποτελούν ζωτικό κομμάτι της δια βίου μάθησης.
Το 60% των ενηλίκων είπε ότι στις διακοπές που έκαναν ως παιδιά είχαν μάθει κάτι νέο, με πάνω από τους μισούς να θεωρούν ότι οι παιδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες βελτίωσαν την ενήλικη ζωή τους. Οι γονείς χρησιμοποιούν τις διακοπές ως μέσο μάθησης για τα παιδιά τους, επιλέγοντας οικογενειακές διακοπές με δυνατότητες απόκτησης δεξιοτήτων.
Το 38% των ταξιδιωτών πιστεύει ότι η απομάκρυνση από το σπίτι με μια αίσθηση ελευθερίας αποτελεί βασικό λόγο για διακοπές, καθώς δήλωσαν ότι δεν νιώθουν ντροπή να δοκιμάσουν κάτι νέο στις διακοπές.
Ενώ, οι 10 κορυφαίες εμπειρίες μάθησης στις διακοπές είναι:
Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, η Ελλάδα βρίσκεται στην 23η θέση της κατάταξης των κορυφαίων προορισμών για το 2019. Ενώ, σε επίπεδο Ευρώπης, η Ελλάδα είναι δεύτερη πιο περιζήτητη επιλογή μετά την Ιταλία.
Στο εν λόγω πρόγραμμα, η Kuoni έχει ήδη προσθέσει νέα ξενοδοχεία στην Κρήτη, την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και τις Σποράδες, ενώ οι ελληνικοί προορισμοί που παρουσιάζουν αυξημένη ζήτηση είναι η Ρόδος και η Κέρκυρα. Μάλιστα η δεύτερη φαίνεται να έχει λάβει μεγάλη προβολή στο εξωτερικό, χάρη στην επιτυχημένη βρετανική σειρά του ΙΤV, The Durrells.
Τι είναι ο τουρισμός πολυτελείας;
Όπως αναφέρει η έρευνα της Kuoni, στην αγορά τουρισμού πολυτελείας δεν συγκαταλέγεται ένας προορισμός μόνο με βάση τον… ήλιο του, αλλά ένας προορισμός που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για πολιτιστικά ταξίδια και «κουλ ατμόσφαιρα».
Τι ζητούν οι σημερινοί τουρίστες από τις διακοπές τους;
Σε επίπεδο γενικότερων τάσεων, η Kuoni εντοπίζει αύξηση των κρατήσεων διακοπών που προσφέρουν στους ταξιδιώτες τη δυνατότητα να αποκτήσουν νέες δεξιότητες και εμπειρίες που διευρύνουν τους ορίζοντες γνώσης και κατανόησής τους.
Το 34% των ταξιδιωτών αναφέρουν ότι ο λόγος για να αλλάξουν τις συνήθειες ταξιδιωτικής κράτησης, είναι η επιθυμία τους να διευρύνουν τους ορίζοντές τους και να δοκιμάσουν κάτι καινούριο στις διακοπές. Η τουριστική βιομηχανία ανταποκρίνεται στη ζήτηση αυτή προσφέροντας όλο και πιο δημιουργικές εμπειρίες που εμπλουτίζουν τα ταξίδια και τις ζωές των ταξιδιωτών.
Το 70% των ταξιδιωτών πιστεύει ότι οι λόγοι κράτησης διακοπών έχουν αλλάξει με την πάροδο των χρόνων, και το 46% απέδωσε την τάση αυτή στο γεγονός ότι προσφέρονται πλέον πολύ περισσότερες επιλογές ταξιδιών με μεγάλο εύρος δραστηριοτήτων και εργαστηρίων. Σχεδόν τα τρία τέταρτα έκαναν τουλάχιστον μια φορά διακοπές ως ενήλικες κατά τις οποίες είχαν τη δυνατότητα να μάθουν κάτι καινούριο, συμφωνώντας ότι οι διακοπές αποτελούν ζωτικό κομμάτι της δια βίου μάθησης.
Το 60% των ενηλίκων είπε ότι στις διακοπές που έκαναν ως παιδιά είχαν μάθει κάτι νέο, με πάνω από τους μισούς να θεωρούν ότι οι παιδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες βελτίωσαν την ενήλικη ζωή τους. Οι γονείς χρησιμοποιούν τις διακοπές ως μέσο μάθησης για τα παιδιά τους, επιλέγοντας οικογενειακές διακοπές με δυνατότητες απόκτησης δεξιοτήτων.
Το 38% των ταξιδιωτών πιστεύει ότι η απομάκρυνση από το σπίτι με μια αίσθηση ελευθερίας αποτελεί βασικό λόγο για διακοπές, καθώς δήλωσαν ότι δεν νιώθουν ντροπή να δοκιμάσουν κάτι νέο στις διακοπές.
Ενώ, οι 10 κορυφαίες εμπειρίες μάθησης στις διακοπές είναι:
- Διαφύλαξη του περιβάλλοντος
- Φωτογραφία
- Μαγειρική
- Καταδύσεις
- Θαλάσσια σπορ
- Συνειδητότητα
- Χορός
- Γιόγκα
- Τένις ή άλλα σπορ
- Πιλάτες