Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2019

Μ. Μπελιμπασάκη: «Μην σταματάς ποτέ να πιστεύεις στον εαυτό σου»

Η Μαρία Μπελιμπασάκη έστειλε μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram το μήνυμά της ενόψει 2019. Η αθλήτρια από τη Σητεία αναφέρει:

Το 2018 ήταν αναμφίβολα η χρονιά μου. Ο πρώτος μου τελικός σε Παγκόσμιο κλειστού και ας μην έτρεξα τελικά, ο πρώτος μου τελικός στον ανοικτό στίβο, το πρώτο μου μετάλλιο και ένα πανελλήνιο ρεκόρ στην κατηγορία Γυναικών στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα.
Νιώθω λοιπόν γεμάτη, ικανοποιημένη, ευτυχισμένη, δικαιωμένη όχι μόνο για τις παραπάνω επιτυχίες μου, αλλά για ένα επιπλέον λόγο. Γιατί κατάφερα να σπάσω τους φραγμούς του μυαλού μου. Ήξερα ότι μπορώ να τρέξω γρήγορα αλλά πάντα κάτι με κρατούσε κοντά στα καθιερωμένα μου. Δεν έκανα το παραπάνω βήμα. Και εκεί κολλούσε το μυαλό. Έφτασα να σκέφτομαι.. Μήπως τελικά δεν μπορώ παρακάτω; Μήπως μέχρι εκεί είναι τα όρια μου; Πάλευα καιρό με αυτές τις σκέψεις. Χρόνια θα έλεγα… Και ήρθε το 2018 να μου δείξει περίτρανα ότι τελικά το μυαλό είχε άδικο και η καρδιά μου δίκιο.
Όχι απλά μπορώ!!
Μπορώ και με το παραπάνω!!
Μην σταματάς ποτέ να πιστεύεις στον εαυτό σου!!
Ναι…ναι… Εσύ που διαβάζεις όλο αυτό το κατεβατό!
Ps: Εύχομαι το 2019 να είναι χρονιά εξίσου παραγωγική, γεμάτη με υγεία, ευτυχία, δύναμη και αγάπη για τον καθένα μας. Καλές γιορτές και καλή χρονιά σε όλους!! 


Πηγή : Ανατολή

Συνολικες προβολες σελιδας