Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2018

Ανοιχτή επιστολή προς τους δημότες της Σητείας

https://scontent.fath2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/46336660_503784803435172_2029032431411003392_n.jpg?_nc_cat=104&_nc_ht=scontent.fath2-1.fna&oh=08eb1fe9f710c0be26586d4821f34ad5&oe=5C894D27Όλοι γνωρίζεται που στεγάζονται τα δύο ειδικά σχολεία της πόλης μας. Το ειδικό δημοτικό σχολείο στεγάζεται στο σπίτι μου. Από το 1979 με σχέδιο δύο μηχανικών της Νομαρχίας Λασιθίου, διαμορφώθηκε ο χώρος σύμφωνα με προδιαγραφές εκπαιδευτηρίου και εγκαταστάθηκε το 2 νηπιαγωγείο Σητείας, μέχρι το 1989, τότε μεταστεγάστηκε το νηπιαγωγείο και μου ζητήθηκε από τη Νομαρχία, αν προτίθεμαι να το ενοικιάσω. Έγινε διαγωνισμός, ήμουν ο μοναδικός που έκανα αίτηση προσφοράς ερωτηθής από το Νομάρχη κ.Παπακάτσωνα πόσο μίσθωμα ζητώ, του απάντησα όσο το νοίκιαζα για το νηπιαγωγείο.
Η τελευταία σύμβαση πάλι με διαγωνισμό έγινε το 2010, με νομάρχη τότε τον κ.Αναστασάκη, με διάρκεια μίσθωσης τρία χρόνια έληγε το 2013. Τότε είχαν μεταφερθεί οι αρμοδιότητες στους Δήμους. Ο Δήμαρχος κ. Πατεράκης, ως είχε το δικαίωμα έδωσε παράταση ενός έτους και έτσι η σύμβαση έληξε το 20124. Έπρεπε αμέσως να διενεργηθεί από τον Δήμο φανερή προφορική δημοπρασία μίσθωσης ιδιωτικού ακινήτου για τη στέγαση του ειδικού δημοτικού σχολείου Σητείας. Αυτό δεν έγινε ακόμα και έχουν περάσει τέσσερα χρόνια.
Αυτό όχι μόνο απαγορεύεται, αλλά είναι και εις βάρος του Δήμου, διότι τα ενοίκια τα καταβάλλει ο Δήμος με χρήματα δικά του, καθότι δεν φαίνεται στο υπουργείο ότι το ενοικιάζει, επειδή δεν υπάρχει σύμβαση. Είναι δε και εις βάρος μου, καθότι αναγκάζομαι να κάνω δικαστήριο στον δήμο για να παίρνω τα ενοίκια.
Το τρίτο δικαστήριο έγινε στις 19 Ιανουαρίου 2018 και απεφάνθη να μου καταβάλλει ο Δήμος τα μισθώματα που μου καθυστερούν από δυστροπία, διαφορετικά θα ζητήσω την καταβολή τους και την έξωση από το παραπάνω μίσθιο, σύμφωνα με το νόμο.
Στο τέταρτο δικαστήριο, ζήτησα έξωση, η απόφαση εκδόθηκε στις 21 Μαρτίου 2018 και αναφέρει να συμμορφωθεί ο Δήμος με τις διατάξεις της παραπάνω απόφασης , δηλαδή να μου αποδώσει μετά την παρέλευση της νόμιμης προθεσμίας το χρέος του παραπάνω μισθίου ακινήτου. Από τις 21 Μαρτίου 2018 έχει ζητήσει ο Δήμος τέσσερις ανακοπές και ακόμα δεν έχει υπογραφεί νέα σύμβαση.
Αυτά που σας γράφω τα γνωρίζουν ο Δήμος, το προσωπικό του ειδικού σχολείου, η Περιφέρεια, η Επίτροπος και το υπουργείο Παιδείας. Οι μόνοι που δεν τα γνωρίζουν είναι οι γονείς των παιδιών και οι δημότες της Σητείας, διότι αν τα γνώριζαν, είμαι απόλυτα βέβαιος ότι όπως και σε άλλες πόλεις αν συνέβαιναν αυτά, θα αντιδρούσαν έντονα για την αδιαφορία των αρμοδίων του Δήμου, σε ένα τόσο ευαίσθητο πρόβλημα.
Το παράδοξο είναι ότι από όλους που εμπλέκονται στο θέμα, συμπεριλαμβανομένου και του Δημάρχου, παραδέχονται ότι έχω δίκιο εκτός τριών ατόμων που υπηρετούν στον Δήμο. Πιστεύω ότι ο κ. Δήμαρχος δεν το γνωρίζει αυτό. Αν με ρωτήσει θα τους κατονομάσω. Σημειώνω επίσης ότι έχω να πάρω ενοίκια από τον Ιούλιο του 2017 και όλο το 2018.
Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ
 
Πηγή : Ηλίας Μεγαγιάννης

Συνολικες προβολες σελιδας