Στην
ομιλία του ο Σεβασμιώτατος αναφέρθηκε στα μεγάλα μαρτύρια που υπέστη η
Αγία Παρασκευή, τονίζοντας το χάρισμα που της δόθηκε από τον Θεό να
θεραπεύει ασθένειες των οφθαλμών. Επίσης, δεν παρέλειψε να αναφερθεί
στην ανείπωτη τραγωδία από τις φονικές πυρκαγιές στην περιοχή της
Αττικής και παρακάλεσε όλοι να προσευχηθούμε για την ανάπαυση των
μαρτυρικώς τελειωθέντων θυμάτων της πύρινης λαίλαπας και ο Θεός, με τις
πρεσβείες της Αγίας ενδόξου Οσιοπαρθενομάρτυρος Παρασκευής, να μας
φυλάξει στο μέλλον από τέτοιες βιβλικές καταστροφές. Τέλος, σημείωσε ότι
ο εν Τριάδι αληθινός Θεός που πιστεύομε είναι Θεός αγάπης,
φιλανθρωπίας, ελέους και ευσπλαγχνίας και σε καμία περίπτωση, όπως τον
παρουσιάζουν κάποιοι, δυστυχώς, Αρχιερείς, Θεός μίσους και εκδίκησης.
Κατά την ακολουθία του
Αρχιερατικού Εσπερινού παρέστη πλήθος ευλαβών χριστιανών της ευρύτερης
περιοχής της Σητείας, ανάμεσα στους οποίους ήταν ο Δήμαρχος Σητείας κ.
Θεόδωρος Πατεράκης και ο Αντιδήμαρχος κ. Λεωνίδας Τερζής.
Πηγή : Ανατολή