Η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Λασιθίου σε συνεργασία με την κινητή
μονάδα αιμοδοσίας του Βενιζελείου – Πανανείου Γενικού Νοσοκομείου
Ηρακλείου Κρήτης, διοργανώνει εθελοντική αιμοδοσία, την Τρίτη, 03 Ιουλίου 2018κατά τις ώρες 09:00 έως 13:30 στο Α.Τ. Αγίου Νικολάου.
Καλούμε όλη την κοινωνία να συμμετέχει.
Λίγος χρόνος από την ζωή μας , μπορεί να σώσει ζωές !
| Για το Διοικητικό Συμβούλιο της Ε.Α.Υ. Ν. Λασιθίου | |
| Ο Πρόεδρος
Γεώργιος Χ. ΚΑΡΤΣΑΚΗΣ |
Ο Γενικός Γραμματέας
Μιχαήλ Κ. ΣΠΥΡΙΔΑΚΗΣ |
Πηγή : Ανατολή