Τρίτη 13 Μαρτίου 2018

Το ΕΠΑΛ Σητείας στον τελικό του διαγωνισμού για τα «επιχειρηματικά ταλέντα»

Στον καινοτόμο διαγωνισμό «Young Business Talents» που έχει ως στόχο να προσφέρει στους μαθητές γνώσεις, δεξιότητες και επιχειρηματική εμπειρία συμμετείχαν φέτος 2.144 μαθητές Λυκείου.
 Σχηματίζοντας 660 «ομάδες – εταιρίες» οι μαθητές είχαν την δυνατότητα να διοικήσουν τη δική τους εικονική εταιρία μέσω του Επιχειρηματικού Προσομοιωτή 3ης Γενιάς και με την καθοδήγηση των καθηγητών τους.
Ο διαγωνισμός είναι διεθνής και παράλληλα με την χώρα μας πραγματοποιείται σε άλλες τρεις χώρες της Νότιας Ευρώπης – Ισπανία, Πορτογαλία και Ιταλία – αλλά και το Μεξικό.
Από το σύνολο των συμμετοχών, 291 ομάδες κατάφεραν να ολοκληρώσουν και την ημιτελική φάση συμμετέχοντας διαδικτυακά επί τέσσερις μήνες στο πρόγραμμα. Οι ομάδες στη συνέχεια κατατάχθηκαν βάσει της βαθμολογίας και κερδοφορίας τους για να αναδειχθούν οι 75 ομάδες – εταιρίες που θα διαγωνιστούν με φυσική παρουσία στον Εθνικό Τελικό ΥΒΤ στις 13 Απριλίου 2018 στην Αθήνα.
Σε αυτή την τελική αναμέτρηση οι μαθητές θα καταστρώσουν τρία ακόμη Επιχειρηματικά Σχέδια, από όπου θα αναδειχθούν οι κορυφαίες εικονικές επιχειρήσεις μαθητών Λυκείων της χρονιάς και θα κερδίσουν συμβολικά χρηματικά βραβεία, διπλώματα συμμετοχής και μια κορυφαία βιωματική εμπειρία.
Στον Εθνικό Τελικό, θα συμμετάσχουν φέτος 264 μαθητές και 51 καθηγητές που τους καθοδηγούν, από 50 σχολεία και από 19 Νομούς.
Από το Νομό Λασιθίου στον τελικό θα πάρει μέρος μία ομάδα (TO_CREW) από το ΕΠΑΛ της Σητείας που κατάφερε να συγκεντρώσει τη μεγαλύτερη βαθμολογία από τις άλλες δύο (MEMO 13,  BEAUTYBLUE) του ίδιου σχολείου που επίσης έφτασαν μέχρι και την ημιτελική φάση του διαγωνισμού.
Η αναμέτρηση του φετινού τελικού αναμένεται, όπως αναφέρουν οι διοργανωτές, συναρπαστική, αφού αρκετά από τα σχολεία παίρνουν μέρος για πολλοστή φορά στο διαγωνισμό, αποδεικνύοντας ότι το Young Business Talents έχει καθιερωθεί ως ένας από τους σημαντικότερους εκπαιδευτικούς θεσμούς που πραγματοποιούνται στη χώρα μας (5η χρονιά στην Ελλάδα). Παράλληλα, έχει αναδειχθεί για τους εκπαιδευτικούς σε ένα πολύτιμο και βιωματικό διδακτικό εργαλείο που «γεφυρώνει» τη θεωρία με την πράξη στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Ν.Σ.

Πηγή : Ανατολή

Συνολικες προβολες σελιδας