Σάββατο 3 Μαρτίου 2018

Μπελιμπασάκη: «Ντροπή τους...»

https://s1.neakriti.gr/images/1542x770/files/2018-03-02/grammi.jpg
Οργισμένη η ελληνίδα αθλήτρια με τον αποκλεισμό από τον τελικό, ανέβασε και φωτογραφία στο Facebook, δείχνοντας να πατά ελάχιστα τη γραμμή


Απογοήτευση, οργή και αγανάκτηση είναι τα συναισθήματα για την Μαρία Μπελιμπασάκη αλλά και την ελληνική αποστολή στο Μπέρμιγχαμ, για τον αποκλεισμό της ελληνίδας αθλήτριας και ενώ είχε προκριθεί στον τελικό του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.

Η Μπελιμπασάκη μάλιστα ανέβασε μία φωτογραφία στο διαδίκτυο, όπου φαίνεται να πατά ελάχιστα την εσωτερική γραμμή, κι όμως οι Βρετανοί κριτές την ακύρωσαν γι’ αυτό το λόγο (παραβίαση διαδρόμου). Μάλιστα, σχολίασε και στη φωτογραφία τα εξής: «Αν αυτό το θεωρούν οι Άγγλοι άκυρο ε τότε τι να πω!! Ντροπή τους. Δεν έχω να πω τίποτα άλλο».

 
 
 Επίσης η ελληνίδα αθλήτρια, σε άλλη ανάρτησή της στην προσωπική της σελίδα ανέφερε τα εξής: "Λυπάμαι πραγματικά για το κόπο που έχω κάνει να τρέξω φέτος τόσο καλά 400. Πρώτη φορά στη ζωή μου μετά από τόσα χρόνια μπήκα τελικό που παλεύω μόνη μου να τα καταφέρω και μου στερούν την χαρά λες και μπήκα σε άλλο διάδρομο ή ενόχλησα κανένα. Είναι απαράδεκτοι. Λυπάμαι. Ας βάλουν την τζαμαϊκανή να τρέξει τελικό στη θέση μου π είναι καλύτερη. Δε θέλω να πω κάτι άλλο"
Πηγή : Nέα Κρήτη
 
----------------------------------------------------------------------- 
Μπελιμπασάκη: «Όταν η Ελλάδα μπαίνει μπροστά δε μπορείτε να το χωνέψετε»
 Μια μεγάλη εμφάνιση στον ημιτελικό των 400μ. στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα του κλειστού στίβου από την Μαρία Μπελιμπασάκη που την έφερε να τερματίζει στην δεύτερη θέση και να προκρίνεται στον τελικό ακυρώθηκε από τους διοργανωτές λόγω του ότι πάτησε σε διπλανό διάδρομο (φώτο) με την ελληνική ομάδα να έχει κάνει ένσταση για αυτή την απόφαση η οποία όμως απορρίφθηκε και την Σητειακιά πρωταθλήτρια του Παναξιακού ΑΟ, να αναφέρει αρχικά για την απόφαση αυτή στην προσωπική της σελίδα στο facebook.
«Λυπάμαι πραγματικά για το κόπο που έχω κάνει να τρέξω φέτος τόσο καλά 400. Πρώτη φορά στη ζωή μου μετά από τόσα χρόνια μπήκα τελικό που παλεύω μόνη μου να τα καταφέρω και μου στερούν την χαρά λες και μπήκα σε άλλο διάδρομο ή ενόχλησα κανένα. Είναι απαραδεκτοι. Λυπάμαι. Ας βάλουν την τζαμαϊκανή να τρέξει τελικό στη θέση μου π είναι καλύτερη. Δε θέλω να πω κάτι άλλο».
Στην τελευταία αναφορά της είπε «Η ένσταση δεν έγινε δεκτή. Ναι μεν λέει πάτησα ελάχιστα γραμμή αλλά δε μου το δίνουν. Όταν η Ελλάδα μπαίνει μπροστά δε μπορείτε να το χωνέψετε. Σας τρώει και βρίσκετε τρόπους άδικους, να μας βάζετε από κάτω.. Για να νιώσετε ότι είστε και εσείς κάτι! Για να πάρετε και εσείς λίγη λάμψη από την πατρίδα μου. Αλλά δε μας ξέρουν καλά εμάς. Είμαστε γεννημένοι να βγαίνουμε μπροστά. Είμαστε γεννημένοι νικητές. Πεισματάρηδες και τρελοί!!
Δε θα πω πολλά. Μόνο μία υπόσχεση. Πρώτα σε μένα και μετά σε όλους εσάς. Το μετάλλιο, για να μην πω χρώμα, θα είναι δικό μου το καλοκαίρι στο αγώνισμα. Και αυτή τη φορά δε θα έχει γραμμές και ακυρώσεις αλλά κρύο σίδερο. Καλό σας βράδυ και ευχαριστώ για τα μηνύματα σας την αγάπη σας και την στήριξη σας!! Να είστε όλοι καλά!».
 Πηγή : Ανατολή
 

Συνολικες προβολες σελιδας