Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2017

Kρήτη: Μπούκαραν ως τεχνικοί της ΔΕΗ και άρπαξαν σύνταξη

ΛΗΣΤΕΙΑ - ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ - ΓΙΑΓΙΑΠροσποιούμενοι τους τεχνικούς της ΔΕΗ δύο άγνωστοι νεαροί, κατάφεραν με τη μέθοδο της απασχόλησης, να αρπάξουν τη σύνταξη 86χρονης στην περιοχή της «Ναυμαχίας» στην Κάτω Μερά Ιεράπετρας.

Τα κρούσματα εξαπάτησης ηλικιωμένων από διάφορες σπείρες εγχώριες και εισαγόμενες, στην πόλη και τα χωριά της Ιεράπετρας, έχουν ανησυχήσει ιδιαίτερα τους απόμαχους της ζωής, οι οποίοι έχουν κλειστεί στα σπίτια τους, φοβούμενοι να ανοίξουν την πόρτα τους ακόμα και σε συγγενικά τους πρόσωπα.
«Ενώ προσέχουμε και διπλοκλειδώνουμε τα σπίτια μας, γιατί βλέπουμε στην τηλεόραση αυτά που κάνουν οι διάφορες σπείρες στους ηλικιωμένους, παρόλα αυτά την πατήσαμε κι εμείς», μας λέει η 86χρονη κ. Μαρία Δογραμματζάκη, έχοντας μόλις δώσει την κατάθεση της στο Τμήμα Ασφάλειας Ιεράπετρας, κι έχοντας περιγράψει πώς κατάφεραν να την ξεγελάσουν κι εκείνη.
«Κατά τις 10:30 το πρωί ήρθε στο σπίτι μου ένας νεαρός ψηλός αδύνατος  άνδρας με καλή Ελληνική προφορά και μου είπε ότι είναι από τη ΔΕΗ. Επειδή περιμέναμε στις αρχές του μήνα να περάσουν οι υπάλληλοι της ΔΕΗ, να σημειώσουν την κατανάλωση του ηλεκτρικού ρεύματος στους μετρητές που είναι στον εσωτερικό χώρο του σπιτιού, άνοιξα την πόρτα πιστεύοντας αυτό που μου έλεγε ο νεαρός», περιγράφει η κ. Μαρία Δογραμματζάκη.

«Όταν ανέβηκε πάνω από τις σκάλες, μου είπε ότι θέλει να ελέγξει τις γραμμές γιατί η ΔΕΗ με έχει χρεώσει 150 ευρώ παραπάνω, χρήματα που πρέπει να μου τα επιστρέψει εκείνος. Μου ζήτησε τον προηγούμενο λογαριασμό της ΔΕΗ και μου είπε να του δώσω 50 ευρώ ρέστα γιατί  εκείνος είχε μόνο 200 ευρώ σε χαρτονομίσματα των 100 ευρώ. Πήγα μέσα στην κρεβατοκάμαρα μου και άνοιξα τη ντουλάπα για να πάρω 50 ευρώ από τη τσάντα μου. Εκείνος είδε που έχω βάλει τα χρήματα της σύνταξής μου, από τη μεσόπορτα που ήταν ανοικτή. Όταν γύρισα στην κουζίνα μου ζήτησε να ανάψω τις ηλεκτρικές συσκευές να δω αν έχουν ρεύμα. Στο μεταξύ ένας συνεργός του, που περίμενε στη σκάλα και εγώ δεν τον είχα αντιληφθεί στην αρχή, είχε μπει στην κρεβατοκάμαρά μου και είχε πάρει τα χρήματα που είχα στην τσάντα μου. Είχε δε προλάβει να ανοίξει και όλα τα συρτάρια μου για να βρει ότι άλλο είχε αξία. Ευτυχώς χρυσαφικά εγώ δεν έχω κι έτσι κατάφεραν να πάρουν μόνο τα 500 ευρώ της σύνταξης μου. Μόλις απομακρύνθηκαν και είδα τη ντουλάπα και τα συρτάρια μου  ανοικτά, την τσάντα μου άδεια και τη σύνταξή μου να έχει γίνει καπνός, κατάλαβα ότι με είχαν ληστέψει, και βγήκα στο μπαλκόνι βάζοντας  τις φωνές», μας είπε η 86χρονη κ. Μαρία Δογραματζάκη.
Στο συνεργείο που βρίσκεται ακριβώς κάτω από το σπίτι της 86χρονης εκείνη τη στιγμή δε βρίσκονταν οι μηχανικοί, οι οποίοι είχαν πάει να φέρουν ένα αμάξι για επισκευή.
«Από το μπαλκόνι όμως τους είδε η μητέρα μου. Ήταν δυο νεαροί οι οποίοι είχαν κατέβει από μια λευκή κούρσα λίγα μέτρα πιο κάτω, περπάτησαν λίγο μέχρι το απέναντι δρομάκι και όταν κατάλαβαν ότι  το πεδίο ήταν ελεύθερο ανέβηκαν στο σπίτι της κ. Μαρίας και της πήραν τη σύνταξη. Όταν μπήκαν στο αυτοκίνητο, όπου μάλλον τους περίμενε καθισμένη στο τιμόνι μια γυναίκα και απομακρύνθηκαν, ακούσαμε τις φωνές της κ. Μαρίας που έλεγε ότι της έκλεψαν τα χρήματα. Ειδοποιήθηκε αμέσως η Αστυνομία και οι αστυνομικοί με τις περιγραφές που είχαν, ξεκίνησαν αμέσως να ψάχνουν για να εντοπίσουν το λευκό αυτοκίνητο με τους δράστες», μας είπε ο 44χρονος κ. Γιάννης Χαραλάμπους, γείτονας της 86χρονης.

Η Ομάδα ΔΙΑΣ και οι αστυνομικοί του Τμήματος Ασφάλειας Ιεράπετρας, λίγα λεπτά μετά την καταγγελία είχαν στήσει μπλόκα σε διάφορα σημεία στις εξόδους της Ιεράπετρας, ελέγχοντας τις κούρσες με λευκό χρώμα που έμοιαζαν με τις περιγραφές, χωρίς ωστόσο να καταφέρουν να εντοπίσουν τους δράστες.
Οι έρευνες συνεχίζονται και εκτός Ιεράπετρας, με την ελπίδα ότι σύντομα αυτές οι συμμορίες που έχουν βάλει στόχο τους απόμαχους της ζωής και τις πενιχρές τους συντάξεις, θα κάνουν το μοιραίο λάθος και θα πέσουν στην τσιμπίδα του Νόμου.
Ρεπορτάζ: Νίκος Πετάσης 

Πηγή : Νέα Κρήτη

Συνολικες προβολες σελιδας