Οι θερμοκρασίες που θυμίζουν άνοιξη και κάποιες
ώρες της ημέρας αρχές του καλοκαιριού, τα βουνά χωρίς χιόνι, η φύση που
"ξύπνησε" πρόωρα από τον ύπνο της, οι ξεραμένες πηγές και τα ποτάμια, τα
κουνούπια και οι μύγες που έχουν... αποθρασυνθεί...
Ο φακός του neakriti.gr απαθανάτισε τους λουόμενους του...Φλεβάρη
Εικόνες που, αν και έχουμε ξανασυναντήσει στο
παρελθόν, δεν παύουν να σοκάρουν, ειδικά όταν το ένα μάτι στρέφεται στον
υδράργυρο και το άλλο στο ημερολόγιο. Κι όμως βρισκόμαστε ακόμη στα
μέσα του Φλεβάρη, του κατεξοχήν χειμωνιάτικου μήνα, με τον καιρό να έχει
διαφορετική άποψη.
Πηγή : Νέα Κρήτη