Χθες το μεσημέρι συνεδρίασε το Διοικητικό Συμβούλιο της Δημοτικής
Κοινότητας Σητείας υπό την προεδρία της κ. Ελένης Πλατανάκη.
Στη διάρκεια της συνεδρίασης μελετήθηκε επί χάρτου και συζητήθηκε το σχέδιο της κυκλοφοριακής μελέτης, που αφορά το νέο σχέδιο πόλης και επεκτείνεται στην περιοχή της ανάπλασης. Η μελέτη προβλέπει μεταξύ άλλων μονοδρομήσεις, κυκλικούς κόμβους σε μία προσπάθεια να αντιμετωπιστούν τα κυκλοφοριακά προβλήματα και να διευκολυνθεί η κίνηση των οχημάτων, ειδικά σε δρόμους που έχουν μεγάλη κυκλοφοριακή συμφόρηση.
Η μελέτη αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση για 20 ημέρες, οπότε το Διοικητικό Συμβούλιο της Δημοτικής Κοινότητας θα συνεδριάσει εκ νέου για το συγκεκριμένο θέμα προκειμένου να λάβει και σχετική απόφαση.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή
Στη διάρκεια της συνεδρίασης μελετήθηκε επί χάρτου και συζητήθηκε το σχέδιο της κυκλοφοριακής μελέτης, που αφορά το νέο σχέδιο πόλης και επεκτείνεται στην περιοχή της ανάπλασης. Η μελέτη προβλέπει μεταξύ άλλων μονοδρομήσεις, κυκλικούς κόμβους σε μία προσπάθεια να αντιμετωπιστούν τα κυκλοφοριακά προβλήματα και να διευκολυνθεί η κίνηση των οχημάτων, ειδικά σε δρόμους που έχουν μεγάλη κυκλοφοριακή συμφόρηση.
Η μελέτη αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση για 20 ημέρες, οπότε το Διοικητικό Συμβούλιο της Δημοτικής Κοινότητας θα συνεδριάσει εκ νέου για το συγκεκριμένο θέμα προκειμένου να λάβει και σχετική απόφαση.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή