Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του Ενιαίου Αγροτικού Συλλόγου Σητείας κ. Γ. Τσιφετάκης πρόκειται για μία δύσκολη διαδικασία και χρειάζεται προσοχή από τους παραγωγούς δεδομένου ότι ήδη έχει επιφέρει την επιβολή προστίμων σε περιοχές της υπόλοιπης Κρήτης.
«Πρέπει να υπάρχει μία ελαστικότητα από τις υπηρεσίες, να γίνονται συστάσεις μέχρι να δούμε πως θα αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα διότι υπάρχει μια γραφειοκρατία μεγάλη και πολλοί αγρότες, κυρίως μεγάλης ηλικίας, δεν μπορούν να ανταποκριθούν, δεν ξέρουν τι να κάνουν. Δεν λέμε να μην υπάρχει εργόσημο, αλλά μία διαδικασία εύκολη που να μπορεί ο καθένας να ανταποκριθεί.»
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή